fallback

Nissan GT-R R35 получава прощална версия със 720 коня

От Final Edition ще бъдат направени само 20 бройки на цена от 377 000 долара

В момента Nissan предлага 370Z и GT-R - два от най-старите мощни автомобили. Докато първият най-накрая ще бъде актуализиран по-късно този месец, за втория няма планове за смяна на поколението в скоро време. Всъщност, според последните данни от японското списание Best Car Web, ще го видим едва през 2023 година.

R35 очевидно ще се появи с мощност от 720 коня през 2022 г., когато, според твърденията, че Nissan ще представи версията Final Edition. По това време моделът ще бъде на почти 15 години и се очаква тази последна версия да бъде произведена в ограничен тираж от едва 20 бройки. По предварителна информация тя ще използва същия двигател като GT-R50 от Italdesign, включително неговия колосален въртящ момент от 780 Нм.

Както се знае, GT-R50 използва силно модернизирана версия на 3,8-литровия V6 двигател с двойно турбо, настроен от Nismo и оборудван с турбокомпресори от състезателния автомобил GT-R със спецификация GT3. Двигателят може да се похвали с по-големи междинни охладители, високоефективни горивни инжектори, 6-степенната автоматична трансмисия с двоен съединител и други.

Твърди се, че GT-R R35 Final Edition ще струва в Япония 40 милиона йени, което е около 377 000 долара. Това е много повече от GT-R Nismoп от моделната 2011 година, чиято базова цена в САЩ е 210 800 долара, но нищо в сравнение с Italdesign GT-R50, който надхвърля 1 млн. долара.

fallback
  • #10
    Пурко ( преди 3 години )
    В САЩ моделът с 570 к.с. струва 113 540 долара, докато Porsche 911 Turbo S с 580 к.с. започва от 190 700 без данъците и таксата за доставка.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Балъци са само чалгарите с немски табуретки.
  • #8
    Сбогом GTr ( преди 4 години )
    377 000 долара не го прави най-евтиния супер автомобил, а по-скоро безмислен. Прощална версия в ограничен тираж от 20 бройки, ще се разплача...просто са намерили само 20 балъци иначе, ако можеха и 2000 щяха да продадат. И между другото не съществува дума "конглокира". Можеш да използваш-конглокира, съревновава, съперничи и тн. А най-добре да почнеш да посещаваш училище!
  • #7
    ( преди 4 години )
    Не знам как реши,че при цена от 212 000 $ е два пъти по-евтин от Ламборджими Пърформате е 270 000$, Порше GT3 RS e 187 000$, Макларън 720s е 218 000 $...Говорите колко да не заспите,ако гледаш първо поколение Нисан с челен удър, може да и да е 2 пъти по-евтин.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    До 5,не е по-бърз от посочените но се конглокира с тях и то доста успешно,а 2 пъти по-евтин.Това го прави най-евтиния супер спортен автомобил.
  • #5
    до Браво ( преди 4 години )
    Къде е по-бърз нисана от Порше, Ферари, Ламборджини и т.н. Освен в бързи и яростни, май на всички други места е по-бавен,ако не ти е трудно може да напишеш в гуугле и да видиш на Нюрборгринг времената.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Lexus lfa е толкова смешно автомобилче че не е истина.
  • #3
    Браво ( преди 4 години )
    Еми Нисана е по-бърз от всички спортни така на речени коли. Затова се предпочита дори за такива пари,както беше с великия Lexus LFA. Този нисан има супер дизайн браво.
  • #2
    аман-заман ( преди 4 години )
    Питам се за тия пари потенциалния купувач, не би ли предпочел ferrari lamborghini aston martin mcLaren porsche.....nissan нещо са си повярвали в повече!
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Тия за кво тровят въздуха.Грандомани и аборигени.
fallback
Последни