IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показа интериора на ID.4

Производството на електрическия кросоувър започна, продажбите стартират по-късно тази година

Германският автомобилен производител Volkswagen показа интериора на електрическия кросоувър ID.4, чиято премиера е планирана за края на септември 2020 г. Дизайнерите са направили салона възможно най-опростен. Виртуалният приборен панел е проектиран като отделен екран, а централната конзола завършва с голям дисплей на мултимедийната система, под който са традиционните бутони за климатика.


Volkswagen ID.4 - интериор


Производителят също така отбелязва, че при направата на интериора са използвани нови екологични материали. Седалките пък са проектирани да поддържат гърба и са оборудвани с масажна функция.

Списъкът на оборудването ще включва панорамен покрив, подсветка с 30 цвята и LED лента над предното стъкло. Тя подсказва на шофьора за активирането на различни функции. Например, че системата със задвижване на четирите колела е активна, вратите са отключени или има входящо телефонно обаждане. Освен това лентата може да дублира действията на навигационната система: когато автомобилът наближава завой, тя започва да мига.

Още снимки на интериора - в галерията:

Моделът е изграден върху модулната платформа MEB. В началото на продажбите кросоувърът ще получи само един електромотор с мощност 207 коня на задния мост. В бъдеще обаче ще има версии със задвижване на четирите колела с два електромотора на всяка ос, развиващи общо 302 конски сили. Пробегът на Volkswagen ID.4 достига 500 км. Габаритите на модела още не са разкрити, но се знае, че обемът на багажника е 543 литра. Производството на електрическия кросоувър вече започна, а продажбите се очаква да стартират по-късно тази година.

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Трябва да си голям познавач на концерна Фолксваген за да можеш да определиш в кой модел седиш ако няма емблема на волана.
  • #6
    1 rate up comment 0 rate down comment
    356 ( преди 3 години )
    Интериора доста прилича на новата Шкода Октавия и новият ФВ Голф и др.под. Но пък това може би е и хубавото, така всеки бъдещ собственик, ще се интуитира към общността на групата, като част от огромния световен стил на концерна ФВ, което ще предизвиква прилив на гордост, задоволство и може би някакво вълнение, че е част от нещо голямо. Не го казвам иронично. Може би не е само икономия на м-ли. Но може би е време да се унифицира и дизайна/екстериора на всички останали от групата.Че Голфа някак
  • #5
    3 rate up comment 9 rate down comment
    Факт! ( преди 3 години )
  • #4
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Джоди ( преди 3 години )
    Предпочитам братовчеда Skoda Enyaq iV това е за мене избора и то RS версията сори но VW не ме кефи! Живея на 150 км от морето и определено като мина на ток догодина всеки уикенд ще е на морето! Само дето зарядната инфраструктура нещо липсва край морето има малки изключения, но като станат масови возилата на ток мрежата на ЕРПтата ще клекне....
  • #3
    7 rate up comment 1 rate down comment
    СЕБ България ( преди 3 години )
    На 19 юни 2020 групата "Собственици на електромобили в България" проведохме тест за магистрален пробег със 140км/ч на Kona 64kWh и Tesla Model X 100D по маршрута София - Пловдив - София. Теста бе наблюдаван на живо от над 40 човека в групата.Изминато разстояние 253км за 2:13 часа. Видеото е във Фейсбук.Общ пробег при 140км/ч: Кона: 340 км, Model X: 377 км. Предвид това че ID.4 е със 77 кВтч използваем капацитет, при 120 км/ч над 400 км пробег е напълно постижим, при включени консуматори.
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    500 км е на хартия. Брой го 300. До морето няма да можеш да идеш.
  • #1
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 години )
    Забрави и ако има повече зарядни, които да ти дават поне 300 реални км за 15 мин. Иначе няма да стане.