fallback

10 модела с голям пробег, които смело можете да купувате

Японски кросоувъри и седани, гемански спортни коли и други автомобили, които не са подвластни на времето

По света има различни класации за надеждност на автомобилите, които са основани на броя на повредите на отделните модели. Например, в Германия рейтинги за надеждност правят организации като Dekra и TUV, както и общогерманският автомобилен клуб ADAC. В САЩ най-сериозни изследвания предлагат независимата организация Consumer Reports и маркетинговата агенция J.D. Power, които анкетират хиляди собственици на автомобили.

Тези класации почти винаги се различават една от друга, но ако се вгледате внимателно само при колите с голям пробег, то начело по здравина при тях са почти винаги едни и същи модели. С помощта на изданието Autonews ви представяме 10 от тях, които въпреки възрастта и пробега си могат да служат на стопаните си още дълги години.     10 модела с голям пробег, които смело да купите (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #12
    Имам Лексус и тойота ( преди 4 години )
    Не съм имал технически повреди, които да ме оставят на пътя, или спешно да е за сервиза, а само консумативи, спирачки, дискове, предни амортисьори на тойотата. Ремонт на ел багажник на лексуса за 130лвмисля че беше най серозната повреда...
  • #11
    brakeit ( преди 4 години )
    Тия колко съм ги слушал аз само бензин и масло съм сипвал, а реално сменил половината кола ....Ако реално я караш тая кола, това само бензин и масло недей да го обясняваш ....
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Айде пак ББ ви виновен, ами като сте некадърни така е. Ние нормалните си купуваме нови коли с 5 заплати и после гледаме към следващата, щото е по-готина. Ние същите от 10 години си сменяме комютрите на 6 месеца.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Което е нормално за един не е за друг. Ти си тесногръд бай *** като Боко Тиквата. Моята шефка от 2013 има Рав4.
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Дамнейшън, тези снимки на сайта приличат на такива от дъвки турбо от преди 30 години, Осъзнайте се, нормалните хора не можем да изкараме с текущата кола (нова или стара) повече от 2-3 години,
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Хубаво, и така да е, това важи за всички дизели. Защо само големите са ти трън в очите? Всъщност големите изкарват повече, защото работят в доста разтоватен режим при нормално каране (сиреч европейско).
  • #6
    Зрител ( преди 4 години )
    Глупости.
  • #5
    до 6 ( преди 4 години )
    Дизела сам по себе си нищо му няма. Проблема е че никой не си купува нафта за да я кара по 10-15к км на година. За под 30к км никой не взима дизел в Европа. И 10 годишен дизел е на над 300к км, съответно всичко по него е консуматив. Като смениш верига, турбо или съединител и ти уби икономията за следващата половин-една година. А ако не е гледан (разбирай всяка италианка) може лесно да е ходене по мъките
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Виждам много Форестър SG, особено фейслифта, ще да са здрави.
  • #3
    Патилан ( преди 4 години )
    Потвърждавам за Королата. За 6 години каране(150 000 км) като на рали Париж-Дакар, смених тампони, накладки , амортисьори и съединител.
fallback
Последни