fallback

5 дизелови седана на старо с 4х4 и автомат, които си струват

Тези модели са надеждни и при малко късмет ще служат дълго на новите си стопани

Търсите представителен седан със задвижване на четирите колела, автоматик и задвижване на четирите колела, но не можете да си позволите нов модел. Бюджетът ви е около 12 000 – 13 000 евро (25 000 лв.) и не ви притеснява факта, че автомобилът е с пробег над 100 000 км. Трябва ви надежден дизел, тъй като ще пътувате повече, а разходът на гориво е доста важен. Държите и на класически автомат, който е по-надежден от вариатора или от „роботизираната“ скоростна кутия. Ето 5 предложения от специалистите от AutoExpert.

5 седана на старо с 4х4, автомат и дизелов мотор, които си струват (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #13
    .. ( преди 3 години )
    Това майтап ли е? Phaeton в класация за коли които си заслужават? Вие имате ли идея колко струва поддръжката на този куп желязо? Само за добро утро си 100 кинта назад.
  • #12
    Даниел ( преди 3 години )
    И 2.0 на ваг сложили боже колко сте зле
  • #11
    ( преди 3 години )
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    Инсигнията хвърля матори стой та гледай. Маса народ разбраха за проблема с уплътнението на маслената помпа по трудния начин - задрал вал и матор в кофата. Ремонт - около 10 бинки с частите, 1000 евро колянов вал само
  • #9
    Никола ( преди 3 години )
    Ха ха 4х4 и седан ха ха
  • #8
    356 ( преди 3 години )
    Не знам дали това е някаква шега с щипка ирония от страна на авторите на статията, но аз лично, именно заради представители на някой от тези марки тук, може би липсва още един премиум и може би с другите им модели, като по-типични и показателни, съм си изградил негативно мнение специално за дизелите и донякъде за автоматиците, въобще.
  • #7
    До #6 ( преди 3 години )
    Винаги ще се намери някой ***, адепт на немските глокници, който да се изходи неподготвен...Ханс колко бежанци има да изгледа докато се приближи само на оръдеен изстрел до японското качество, идея си нямаш!!!
  • #6
    анонимен ( преди 3 години )
    Да бе няма кеф при японските автомобили.....сигурно. хаха. Виж сега, на първо място колата трябва да е качествено направена. Да е здрава и надеждна, да е комфортна и да не ти създава проблеми. Пък ако искаш нещо спортно казах ти. Вземи си примерно Lexus със V8 пък после ми говори че няма кеф. Гарантирам ти че веднъж качиш ли се на японски лукс после немските коли ще ти се струват като каруци.
  • #5
    Друг съвет ( преди 3 години )
    "Купете си нещо японско и си гледайте кефа" - нема кеф при ориза бе бате! дърт стана и още не си го разбрал
  • #4
    Един съвет ( преди 3 години )
    При втората употреба най добре избягвайте немските автомобили за да нямате излишни главоболия. Купете си нещо японско и си гледайте кефа. В по ниските класове Хонда или Тойота. А ако планирате да дадете повече пари си купете Лексус. Това са най яките колите. Особено моделите с бензинов V8 са страхотни.
fallback
Последни