fallback

Mercedes-Benz изненада с нова G-Class

Project Geländewagen е дело на главния дизайнер на марката Гордън Вагенер

Компанията Mercedes-Benz публикува в социалните мрежи няколко изображения на интересна нова G-Class в ретро-стил. Подробности за автомобила не бяха разкрити, знае се само, че той е нарисуван от главния дизайнер и вицепрезидент на компанията Гордън Вагенер.

Машината е наречена Project Geländewagen, като в създадаването и участва дизайнерът и преприемач Върджил Аблох. От Mercedes твърдят, че това всъщност е „произведение на изкуството, което изобразява G-Class с поглед към миналото“.

На изображенията се вижда емблема AMG, както и специфичен дизайн на предната решетка. Това, което привлича внимание, обаче са колелата с джанти Monoblock и масивни жълти надпис „Geländewagen“. Подобни джанти се предлагат за Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe в САЩ срещу 3700 долара.

Интерес предизвиква и интериорът, от който се виждат аналоговите циферблати на скоростомера и тахометъра. Първият стига чак до 300 км/ч, като последният участък – от 250 до 300 е маркиран като „бърз“ и не показва междинни числа. Що се отнася до тахометъра, централната му част е като компас, за да подчертае природата на G-Class.

Дали това е нов модел или нещо друго, ще разберем на 8 септемри, когато ще се състои официалната премиера на автомобила. Твърди се, че най-вероятно това ще е новата флагманска версия на модела – AMG GT 73, която ще получи 4,0-литров туин-турбо V8 двигател и електромотор със съвкупна мощност 800 к.с.

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Тва че хората дето обичат сериозния офроуд не могат да си я позволят, вее е отделен въпрос.А широката публика, като чуе Г-клас, веднага се сеща за АМГ, обаче извън пътя дизеловата 350 и бензиновата 500 са предостатъчни.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Хора, Гегата си запази възможностите извън пътя, защото запазиха трите механични диференциала, рамата и понижаващите предавки.Предлага се и с по-малки джанти, за да събере високи гуми.Вярно, предния мост вече не е твърд, но това е изискване на пазара/клиента ! Никой не ви спира да я изкарате извън шосето, стига да сте ОК с факта, че ще надерете боята, а пластмасовите елементи ще пострадат. А има и версия на Щайер Пух, която е подготвена за офроуд, направо от завода.
  • #3
    Факт! ( преди 4 години )
    За офроуд само Рено Сеник рх4 ползвам.Да знаете нема Ге класи нема гявол.От френско по-добро нЕма.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    G-класата е един много добър офроудър, който не става за офроуд заради ужасяващата си цена. Едно излизане извън пътя може да излезе 10 000 - 40 000 лв. Говорим за новичка гелендия. Дори старите гелендии, на Щаер-Пух, на над 30 години започват от 16 000 лв на пазара. Единствено руснаците ги карат чат-пат извън пътя, но и те плачат след това. Читави двигатели - 300 дизел и 500 V8 бензин, от другите, казват, бягайте надалече, особено 350 дизел - най-големият *** на Мергел.
  • #1
    Друг анонимен ( преди 4 години )
    Ми чакай си - това е дърворезба.
fallback
Последни