fallback

Руският всъдеход Aurus Komendant - вече и в сериен вариант

Кросоувърът ще се предлага само като хибрид с 4,4-литров V8 с 600 коня

Снимки на серийната версия на новия руския всъдеход Aurus Komendant бяха открити в базата на Федералния институт за промишлена собственост, който отговаря за патентите в Русия. Ако се съди по тях, автомобилът няма да се различава като външен вид и пропорции от тестовите прототипи, заснети по време на изпитания в Швеция и Астрахан.

Дизайнът на луксозния всъдеход е във фирмения стил на новата руска марка Aurus, при който всички модели получават масивна предна част с вертикално ориентирана решетка на радиатора с тънки ламели и въздухозаборник с дебели хромирани лайстни. Задната част на кросоувъра има собствен дизайн с различна броня, квадратни тръби на изпускателната система и спойлер.

Aurus Komendant е изграден на универсалната модулна платформа, която се използва за седана Senat S600 и лимузината Senat L700. Всички модели на нея се задвижат само от хибриден силов агрегат, изгран на основата на 4,4-литров бензинов V8 с мощност 600 к.с. и 880 Нм. Той работи с 9-степенна автоматична скоростна кутия, която е разработена от руската фирма KATE. Електромотор с мощност 40 к.с. и система за задвижване на четирите колела.

Още снимки на серийната версия на всъдехода - вижте в галерията:

Шасито на всъдехода е идентично с това на седана S600. Същото се отнася и за детайлите от каросерията до предната стойка. Пътният просвет на Komendant е 200 мм.

Снимки: Роспатент

fallback
  • #11
    Съветските Болни ( преди 3 години )
    Пприлича на китайско копие на Ролс Ройс пълна трагедия
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    До 8,ами виж под статията такъв като този от статията натоварен на автовоз вероятно при изпитанията му в Швеция и тогава пиши простотии. Мултики,ама и ти си една карикатура,та все едно Доньо Донев те е измислил.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    До 7 това,че си измисляш е показателно колко следиш събитията които протичат в Русия и ако се имаш за компетентен,ами хич не си. Още през април Путин нареди всички държавни институции да подкрепят руската автопромишленост и да се купуват изключително автомобили родно производство,Ауруса си е собствено производство и разработка,единствено скоростна двигателя е разработка съвместна с Порше, и изглежда доста добре без излишна натруфеност и помпозност присъща на РР. А ние и наполовината не правим.
  • #8
    Учителя ( преди 4 години )
    Аз виждам рисунки, а не снимки. Това пак е анимация...мултик...фотошоп...реална кола нЕма...
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Поредната руска имитация, с краден дизайн и за "вътрешно" потребление, защото за друго не става. Умните руснаци пак ще купуват Тойоти и Мерцове, а руските олигарси и висши държавни чиновници, които искат да се подмажат на Путин - това недоразумение.
  • #6
    356 ( преди 4 години )
    Така че, след като ни казаха от най-високо ниво по телевизията, по повод кризата с вируса, че нашата авто икономика е "закачена" за европейската и ако тя има затруднения, имаме и ние, не знам с какво право тогава ще се присмиваме на Руската авто икономика, която не е закачена за никоя друга и произвежда така, както си пожелае и за самопотребление и за износ, въпреки че той е ограничен в ЕС, догатвам по какви причини.
  • #5
    356 ( преди 4 години )
    Поглеждам от време на време Автоваз, Газ и Камаз, и по това което виждам, без да съм изпробвал на тест драйв, никой от камионите, автобусите, бусовете и колите им, ми изглежда,че постигат много. Да му мислим ние с нашите авто евро ишлемета, не че е лошо, напротив,много е добре, това е пътят, но си е само ишлеме. Само за седмици преустановяване на поръчките поради вируса и се заговори за фалити!!! Ума ми не го побира как така. И това го съобщаваха от най високо ниво,т.е трябва да е достоверно.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Ами да ти кажа, прав си, но руската автоиндустрия е на почти 100 години и най-успешният им период е бил 60-те и 70-те. Те, също както индийците, не успяват да правят (хубави) автомобили. Имат идеи, имат инженери, имат ресурс, но не успяват нещо. Или успяват, ама слабичко и за отделни модели. Дано да си прав, ама не съм оптимист.
  • #3
    356 ( преди 4 години )
    Защо пък не. Аз виждам голям потенциал в Руската авто техника и технологии, и е въпрос на време да се развият и внедрят като част от глобалният авто пазар.Не забравяйте, че дълги години пазарът там е обект предимно на внос от чуждестранни марки и модели, след това идват няколко смесени фирми наравно с Руски за съвместно производство и сглобяване на коли, а сега и тази напълно самостоятелна Руска разработка. Света си върви с пълен ход напред,а това, че у нас върни назад,това да не подвежда никой.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Руска работа.... Не е точно копие, но дава усещане на дежа-вю - отпред ролс, острани есалейд/тахо/юкон - отзад рейндж, уж модерно - но допотопно... Абе трябваше да стане както трябва, ама стана както винаги
fallback
Последни