fallback

Mercedes разкри напълно интериора на новата S-Class

Седанът ще се предлага в 5 конфигурации на задния ред седалки

Германският производител Mercedes-Benz продължава да разкрива подробности за новото поколение на флагмана си S-Class (W223). От компанията публикуваха още една серия снимки, които показват салона на луксозната лимузина.

От Mercedes се стараят да дават информацията на порции, като залагат на различни акценти в салона – петте екрана, фронтални въздушни възглавници и специалното осветление, което беше показано само преди няколко дни.

В крайна сметка, целият интериор на S-Class вече е разкрит, като последни бяха показани снимки на втория ред седалки. В случая те са на версията на лимузината с 4 места, при която отзад са поставени две отделни кресла и допълнителна бизнес-консола. Общо за модела са предвидени 5 варианта на конфигурации на задния ред.

Още снимка на салона на новата S-Class - вижте в галерията:

Самата премиера на новото поколение на флагмана на Mercedes-Benz е насрочена за 2 септември. Към момента е известно, че построеният на нова платформа седан ще получи 3 варианта на междуосие, системата за задвижване на четирите колела, съчетана с V12 двигател, както и няколко хибридни агрегата на основата на 6- и 8-цилиндрови двигатели.

Снимка: Mercedes-Benz

fallback
  • #23
    анонимен ( преди 4 години )
    Съмнявам се да пуснат точно такъв интериор. Това все пак е S - Class и едва ли могат да пуснат подобна грозотия на пазара..
  • #22
    Владислав ( преди 4 години )
    До:19Долен ли си ,горен ли си,не те знам какъв си,а честно казано и въобще не ме интересува,само се чудя за какво се опитваш да мислиш като явно не ти се отдава?По навигацията или по ай-пи адреса ме видя и реши какво мога и какво не мога да карам?За разлика от теб аз се качвам на нова кола на всеки 3-5г.И много съм си спокоен така,че не мисли.Само летните ми гуми са колкото двумесечната ти заплата и то без джантите.В какви аз коли съм се качвал ти на снимка само си виждал,а някойот тях и не си ...
  • #21
    Сакън ( преди 4 години )
    Абе само аз ли ако първо погледна вътре ще я объркам с Тесла или Ауди? Отиде си класата в цялата история и вече май е само С.
  • #20
    abc ( преди 4 години )
    Като видя един такъв гол таблет сложен за табло, и то дори и без козирка... И това на кола за 150-200 бона... Пълна излагация!
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    Нищо против, но ми омръзна да виждам екрани в колите, сложени по начин все едно са ги забавили и са ги закачали в шоу-рума. Къде остана доброто старо вграждане
  • #18
    До долния ( преди 4 години )
    Успокой се владиславчо, тъй или иначе дори в сравнително нов Мерцедес няма да влезеш през животецът си. ;-)
  • #17
    Владислав ( преди 4 години )
    Успокоявам се като чета масово коментарите ,явно не е проблема само в моя телевизор,че не го харесвам интериора.И държа да отбележа!!!! Не казвам за цялата кола или за качество на материалите или визия или возия.Коментирам само и единствено интериора!Буквално сложени таблети там и кожа и много лед светлини!Ами съжалявам,не е моето ,не ми харесва ,това е име ,това е традиция ,това е класа ,това е стил,това е премиум и престиж! За мен е подигравка подобно интериорно решение или по скоро липсата.
  • #16
    w221 ( преди 4 години )
    Айде, изказахте ли си глупостите по темата да ви кажа две приказки и да приключваме. Тая фирма е една от създалите автомобила в съвременният му вид, а S-klasse е върха на технологии и нововъведения! Китайски таблети и други глупости са само в главите на неудачниците, които никога не са виждали луксозна кола от близо, да не говориме за притежание!! Гледайте си там Дачии, Рено и пред Мерца - мирно!!
  • #15
    СМЯХ ( преди 4 години )
    И това е S класа?!???! Премиум интериор - 10 таблета и лед лампички и да добавим един ДИЗЕЛ. Смях! Няма такава излагация... швабски ПРЕМИУМ. Правоъгълен дизайн и отгоре сложена синя лед лента за 2 долара... и това е ПРЕМИУМ. УЖАС! Made in China
  • #14
    анонимен ( преди 4 години )
    Напудрена колата да има модерен вид. Ама отдолу си е същата технология от преди 30 години. Жалко. Досега трябваше да изкарат нещо на ток. Не знам защото изобщо си губят времето и ресурсите да правят нови и нови автомобили с ДВГ след като Тесла доказа че вече имаме всички технологии за направим практични електрически коли.Нещо не се връзват нещата. Защо немците се ослушват? Какво чакат?
fallback
Последни