fallback

Една опция за Koenigsegg Jesko струва колкото цяло Lamborghini Aventador

Собствениците на хиперколата може да си поръчат екстра за 443 400 долара (ВИДЕО)

Предприемачът Мани Хошбин, който в скоро време ще стане собственик на един от 125-те планирани за производство Koenigsegg Jesko, разкри колко ще струва най-скъпата опция за модела. Това е каросерия от материал, наречен KNC (Koenigsegg Naked Carbon), която струва 443 400 долара. За тези пари може да се купи чисто ново Lamborghini Aventador.

Koenigsegg Naked Carbon се превежда буквално като „гол карбон“ и представлява въглеродни нишки, от които ръчно се отделя тънки слой епоксидна смола, останала след изпичането на оригиналния материал. Огромната стойност на каросерията от този материал се обяснява с трудоемкия процес на обработка, при който най-малката грешка при полирането може да доведе до нарушаване на структурата.

Освен това, "голият карбон" е по-устойчив на драскотини, отколкото лаковото покритие, а също така изглежда различно – при него светлината не се отразява върху цялата повърхност, а по всеки детайл, като създава необичаен визуален ефект. Материалът вече е използван за една от хиперколите на марката – Regera, която е с 20 кг. по-лека.

В конфигуратора на компанията Koenigsegg са включени и други любопитни опции, които също струва много пари. Например, за боядисване на автомобила в синьо, червено, зелено или виолетово клиентът доплаща 346 100 долара (толкова струва чисто нов Rolls-Royce Cullinan). Предлагат с и „бюджетни“ варианти - Apple Red и Sweet Mandarin, които са оценени колкото чисто нов Chevrolet Cotvette – 63 310 долара.

Самият Мани Хошбин не се скъпи за допълнителни опции и в крайна сметка неговият Jesko струва повече от 3,4 млн. долара. И това не е най-скъпия вариант – ако клиентът си поръча ниво на оборудване Absolut, ще трябва да плати 4,1 млн. долара.

Снимки и видео: YouTube

fallback
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    По отношение на боята ,екстрата беше на стойност 346100 долара, преди няколоко години мисля ,че беше 2018г. ,при една от лимузините на ролс-ройс боята беше с стрити диаманти и процеса по боядисването беше отнел 7-8 месеца а преди това 1 годива научно -технологично изледване и тн. Цената пък на тази боя беше около 9 милиона евро като екстра за ролс В СМИСЪЛ БОЯТА НА КОНИГСЕГ НЕ Е ТОЛКОВА СКЪПА . А по отношение на въглеродния композит това го има още в ламборгини при модела 6-елементо .
  • #5
    КалчоОтУзбекистан ( преди 4 години )
    Значи може да се платят 200 000 паунда за 1 часовник в Бентли Бентайга, но 440 000 долара за специалн материал, от който да бъде направен монококът на колата е много?
  • #4
    Гост ( преди 4 години )
    Искам да видя цената на автокаското.
  • #3
    неграмотници ( преди 4 години )
    хахахахж у р н а л я го направили да се маскира
  • #2
    неграмотници ( преди 4 години )
    Абе какви са тия *** в инвестор.Всяко изречение пълно с грешки
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Е то Ламбото не е мерило за каквото и да е...
fallback
Последни