IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Lexus показа какъв ще е европейският UX 300e

Продажбите на електрическия кросоувър стартират през март догодина

Електрическият кросоувър Lexus UX 300e беше представен още през ноември миналата година, но моделът все още не се е появил на основни пазари като Европа и Китай. Сега японският производител официално съобщи подробности за европейската версия на електромобила, чиито продажби стартират догодина.


Lexus UX 300e


При нея задвижващата система не е променяна, което означава, че кросоувърът ще разчита на електромотор с 204 к.с., разположен на предната ос и вграден в пода акумулатор с капацитет 54,3 кВт/ч. Пробегът с едно зареждане е 400 км по цикъла NEDC, което означава, че ще е по-малък в реални условия.

На пазара във Великобритания цените на електромобила стартират от 43 900 паунда, като купувачите получават отстъпка в размер на 3000 паунда, която е поема от местните власти. В базовото оборудване на модела влизат светодиоди фарове с автоматично превключвне от дълги на къси светлини, парктроник, камера за заден ход, 17-цолови джанти, предни седалки с подгряване и комплекс от системи за безопасност Lexus Safety System+.


Lexus UX 300e


Японският производител предлага два допълнителни пакета - Premium Plus и Takumi. При първия цената скача до 47 700 паунда, като той включва кожен салон, подгряване на волана и на задните седалки, вентилация на предните и още редица опции.

Кросоувър с комплект Takumi е оценен на 53 500 паунда, като при него се добавя акустична система Mark Levinson, навигационна система с 10,3-инчов екран, камера за кръгово наблюдение, проекционен дисплей и други.


Lexus UX 300e

Снимки: Lexus

0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Тези счетоводители от Тойота ще затрият хубавата си марка, както е тръгнало.
  • #5
    2 rate up comment 4 rate down comment
    сепуко харакири ( преди 1 месец )
    Забравили са греблото на снегорина отпред
  • #4
    5 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ясно че знаят. С радост продават остарелите си неекологични технологии на американци и араби със занижени изисквания и пляскат с ръце и пийват саке за тяхно здраве.
  • #3
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Ееее ( преди 1 месец )
    Професоре (#2), и всички остали про-та, защо си мислите че Европа(Г*йропа) е таргет за марка номер едно в света? За справка - моделна гама за Европа и моделна гама за САЩ... нищо общо. Бъди сигурен че те знаят къде и какво да продават. Пак ще го кажа - марка номер едно
  • #2
    9 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    400 км по цикъла NEDC, тоест реален 200-250км. Тоест, струва колкото две Рена Зои, но с доста по-малък пробег. Това ще е поредната греда за Лексус в Европа.
  • #1
    10 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Политиката на японските компании е много неприятна. Индивидуални опции не могат да се избират като при немските. Така се получава, че ако искам 360-камера, трябва да доплатя 10 хил. паунда, защото се предлага само в най-високото оборудване!