fallback

Mercedes-Benz E-Class на старо – какво да очакваме?

Експерти посочиха силните и слабите страни на поколението W212

Mercedes-Benz Е-Class е сред най-популярните модели на германския производител, а поколението W212 вече се предлага на сравнително разумни цени, което го прави и особено популярно на пазара на употребявани автомобили. Затова експертите от Autoweek разгледаха силните и слабите страни на луксозния седан, за да може евентуалните бъдещи купувачи, да преценят дали си заслужава парите. Както и какви подводни камъни да очакват, когато им се наложи да обслужват или ремонтират автомобила.

Поколението W212 на бизнес-седана излезе през 2009 година, като компанията от Щутгарт оборудва модела с широка гама силови агрегати. Сред тях има бензинови и дизелови мотори с обем от 1,8 до 6,2 литра. През 2013 години E-Class претърпя сериозен фейслифт, при който инженерите на Mercedes-Benz отстраниха някои технически недостатъци на модела.

Вижте силните и слабите страни на модела в галерията:

Снимки: Mercedes-Benz

fallback
  • #33
    U2 ( преди 4 години )
    до 27. Какво общо имат СLA и Hyundai Sonata,....!? Едното е СУВ в С-сегмента, другото седан в D-сегмента. Абсолютно различни като автомобили. Изненадвам се на невежството!P.S: Е-класата също не е в класа на Сонатата. Тя е в по-горния, Е-сегмент. Просветете се малко преди да се правите на компетентни!
  • #32
    анонимен ( преди 4 години )
    Един приятел си поръчка "жип" GL. Чака го 12 месеца от Щатите, някъде в Калифорния ли не знам къде ги правили. Изсипа един чувал пари и след 6м му се пукна блока.. Направо закривай тая смешна марка.
  • #31
    анонимен ( преди 4 години )
    #30 Имам 2 приятели единия фен на Мерцедес, другия на БМВ. И двамата карат перфектни и безпроблемни коли като ги питаш, но почти всеки път като се видим или тамън са ходили или ще ходят на майстор.
  • #30
    Хи хи ( преди 4 години )
    Тук бая клепоухи адепти на легена от Щутгарт, който отдаааавна не е това, за което го представят, ама като се прекараш за нещо дето те центри само така е, добре, че са французите да им покажат как се правят двигатели, че тия май са позабравили, а на *** дето карали 5 г без проблем бараки на 400-500 к успех....хи хи
  • #29
    анонимен ( преди 4 години )
    до 27. Е ти какво каза. То концептуално няма база за сравнение между CLA и Е класа. С един колега гледахме една да си взима той и аз се хванах за главата. Моята Октавия 3 й отстъпва само по кожата и конските сили. То въобще трябва да си луд да си вземеш премиум С сегмент. За парите на сравнително базов взимаш спортен не премиум. А за парите на върхов взимаш доста добър D сегмент премиум
  • #28
    МП4 ( преди 4 години )
    Мерцедес ще да е от Германия и то не купен от някои *** търговец, ами от компетентен немец, по- възможност частно лице с цяла , доказуема история на автомобила и чак тогава ще разберете какво е Мерцедес. Тези тук върнати от лизинг, печки или от къщата , врътнати едни 200К с нщ няма да спечелите , ми се молете да не е от мн бъгавите. За тези марки Мерцедес, БМВ си иска око, пари и от Германия , частно лице за повече денги. Другото е излишно :)
  • #27
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз съм карал Е класа от тоя период, както и сравнително нова CLA. E класата е страхотен автомобил. CLA-то по-добре да не го бяха правили. Хюндай Соната с емблема на Мерцедес....И това не пречи да са мега ненадеждни. Въпреки, че на карсне и возия може са са страхотни.
  • #26
    Собственик ( преди 4 години )
    Абе смешници, карам Еclasee от 5 години. Никаква верига не съм сменял. Нито лагери. А вие с Мазератитата, първо си ги купете, после плюйте Мерцедесите. ***.
  • #25
    T ( преди 4 години )
    Rtt
  • #24
    tralala ( преди 4 години )
    По-неграмотна статия скоро не бях чел.... Явно автора не е чувал за добавки проверяващи правопис. По-недопустими са техническите тъпни - как инжектори ще изтекат, например? Сигурно се има предвид че не разпрашават, което явление е известно като 'пикаещи дюзи'
fallback
Последни