fallback

5 машини, чиято смяна на гуми може да ви разори

При тях тази процедура е не само много скъпа, но и доста сложна

Смяната на гуми е рутинна процедура, която най-често се извършва два пъти в годината. По принцип тя не е скъпа, но това не се отнася за всички марки и модели. При някои от тях смяната може дори да разори собственика на преводното средство - освен че е скъпа, тя е и доста сложна. Съответно отнема и доста време. И е поредното доказателство, че обслужването на „автомобила-мечта“ може да затрудни дори човек с големи финансови възможности. Ето ви 5 машини, които са доказателство за това.       5 коли, чиято смяна на гуми ще ви разори (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    Д.Кънев ( преди 3 години )
    Ам чи който си има мустак или брада трябва да си има и гребенче.Да им имам проблемите.Щом има пари да си купи такава кола,значи че може и да я поддържа.А вие не ревете като вдовици е вие си знаете защо.
  • #3
    Бай Гошо ( преди 3 години )
    Ей затуй таксиметровите фирми не ги купуват тея Вейрони.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    За 100 000 км с Вейрон даваш поне 1 милион долара само за гуми...
  • #1
    анонимен ( преди 3 години )
    Едно уточнение - при работни машини като Белаз, където пробегът е много по-малък, от реалното време на работа, експлоатацията се измерва в моточаса. Грубо, 100 000 км се равняват на около 8000 - 9000 моточаса.
fallback
Последни