IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Всъдеходният флагман на Tоyota получи още мощност

Обновеният Land Cruiser Prado разполага и с допълнителни системи за безопасност

Компанията Toyota стартира производството на обновения всъдеход Land Cruiser Prado, който получава нови нива на оборудване, допълнителни системи за безопасност и по-производителен задвижващ силов агрегат, съобщиха от прес-центъра на японския производител.


Toyota Land Cruiser Prado


Основната промяна на модела е в увеличението на показателите на дизеловия двигател 1GD-FTV с работен обем 2,8 литра. След направени подобрения моторът вече развива 204 к.с. и 500 Нм вместо предишните 177 к.с. и 450 Нм. Както отбелязват от Toyota, оптимизацията на конструкцията на агрегата е позволила намаляване на разхода на гориво със 17%.

В случая става сума за модификацията на Land Cruiser Prado за Япония, но съвсем скоро модернизираният двигател ще започне да се предлага и на други пазари. У дома си всъдеходът се предлага и с бензинов мотор 2.7 TR-FE, който развива 163 к.с. и 246 Нм. Двата мотора се съчетават с 6-степенна автоматична скоростна кутия и система за задвижване на четирите колела, като могат да бъдат поръчани с 5 или със 7 места.


Toyota Land Cruiser Prado

Всъдеходът ще бъде оборудван и с обновена версия на системата Toyota Safety Sense 2.0, която още по-рано разпознава пешеходците и велосипедистите. Като опция за модела се предлага информационно-развлекателен комплекс с 9-инчов дисплей и поддръжка на смартфон.

На японския пазар Land Cruiser Prado с новия двигател ще се предлага на цени от 4,285 млн. йени до 5,53 млн. (от 46 320 до 57 200 щатски долара).

Снимки: Toyota

0 от 500
  • #13
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Новият Дифендър изхвърли рамата, изхвърли твърдите мостове" - и като кара половин ден извън пътя отива директно в сервиза за ремонт на окачване и скърца вътре завинаги от изкривеното купе. Нарича се дране до кокъл на балъци. Нещо което няма да видиш от Тойота.
  • #12
    0 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Новият Дифендър изхвърли рамата, изхвърли твърдите мостове, а има по-голям просвет и по-голям ход на колелата. А единствената причина да има малко по-малки ъгли ба заход са регулациите за броните... Да не говорим за дифовете, които са с пъти по-бързи и способни блокажи. Нарича се развитие. Нещо, за което много марки забравят, като вкусят малко успех.
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Презервативите по 4-5 години ли ги ползваш?
  • #10
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Владо ( преди 3 месеца )
    Едни от малкото, които още правят истински всъдеходи, а не модерните високи комбита, наречени СУВ.Истинските такива са на отделна рама, твърди мостове, блокажи поне два, големи ходове и приличен клирънс.То освен Крузър май останаха G, някой друг Ленд Ровър, може да има и някой Джип.Паджерото го спряха, за Патрул-а честно казано не знам...Може и да има и някой американец.И то други няма...
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Аз харесвам и GLK и RAV4... още Форестър, XV, да повече японски но като видя GLK и ми става... пък Джук на Нисан ме отблъсква... не мога да разбера робуващите на едните или другите.
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    7, а GLK преди тези години как е? Прочетох че дори в Америка го смятат за здрав модел, а те са разглезени от японките.
  • #7
    12 rate up comment 2 rate down comment
    333 ( преди 3 месеца )
    Много обичам такива спорове :)) Да, немските коли са с по-мощни двигатели, да по-лъскави са и има повече технологии. Имат обаче един проблем. И BMW, и Мерцедес, произведени след 2012-2013, са като презервативи. Ползваш четири пет години и после стават гробници - бездънни ями за ремонти. А лендкрузера, Хондата и Паджеро са на практика вечни.
  • #6
    12 rate up comment 2 rate down comment
    2152 ( преди 3 месеца )
    Не вие, хората от опит са го казали: Ако искаш да отидеш в планина, пустиня и/или всяка друга точка на планетата, купуваш си 4х4, но ако искаш и да се върнеш от там - избираш Land Cruiser. Толкоз.......................
  • #5
    4 rate up comment 10 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Тойота има една от най-високите норми на печалба в индустрията. Т.е. (да го преведа на Бай Оризар), не стига, че те цакат с депресираща пластмасова пръчка, ами и ти я продават прескъпо. Будалата си е заслужил съдбата.
  • #4
    9 rate up comment 12 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    "Много имат още да наваксват докато стигнат БМВ, Мерцедес, Ауди, Волво и др." Направо и остекъде! Като почнеш от Иран и стигнеш до Сахара - БМВ до Мерцедеса, Ауди до Волвото майно льо - кьорав японец няма. Ха-ха-ха!