fallback

Вторият електрически SUV на Mercedes ще има 700 км пробег

Моделът EQE ще се появи на пазара не по-рано от 2023 година

Компанията Mercedes-Benz продължава да развива своя парк от електрически модели, като в него ще попадне и по-голям кросоувър, който ще получи името EQE. Тестови прототипи на модела бяха засечени по време на изпитания в Германия, а изданието Auto Express разкри подробности за втория кросоувър на ток в гамата на марката.

Амбицията на Mercedes е да има електромобили във всички категории. Първият от тях вече излезе на пазара – това е кросоуъвърът EQC, който представлява алтернатива на GLC, а след него (до края на годината) ще се появят и компактните EQA и EQB. В компанията работят и върху луксозен седан на ток – EQS, който няма да бъде електрическа версия на S-Class, а напълно отделен модел.

Що се касае до EQE, неговата премиера е предвидена за не по-рано от 2023 година. Въпреки сериозната маскировка на тестовите прототипи, става ясно, че LED-фаровете на модела ще се сливат с решетката. Виждат се и увеличените размери в сравнение с EQC, като това се дължи на по-големите преден капак и междуосие.

Бъдещият EQE е изграден на модулната платформа MEA на Mercedes-Benz, която трябва да дебютира при седана EQS догодина. Това е и основната разлика с кросоувъра EQC, тъй като той използва преработена версия на архитектрурата на сегашния GLC. Новото шаси позволява повече място в конструкцията и съответно предлагането на широка гама от батерии и електромотори.

Благодарение на него, всъдеходът ще се предлага във версии от EQE 300 до EQE 600. Най-мощната от тях ще получи батерия с капацитет от 100 кВт/ч, способна да осигури пробег с едно зарежда от 700 км. Благодарение на това платформа, електрическият SUV ще получи и система за бързо зареждане със скорост 350 кВт. Тя ще пълни до 80% от акумулатора само за 20 минути.

Снимки: Auto Express

fallback
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Даа... С напредването на вечерта, приема на някои субстанции оказва влияние...
  • #6
    Striker ( преди 4 години )
    Ще, ще и те като мужикистанците. Само на искане. Тесла S от 2016-та година е по-добра от това, което ЕВЕНТУАЛНО ще излезе 2021-ва, хахаха! Швабен зи каскен, акъл, акъъъл трябва, ей! Бели хора трябват, учени! Не турски монтажници. Затова потъна вашата промишленост и компания като Тесла вече може да ви купи заедно с БМВ ако поиска, хахах! Мъск и космоса завладява, а те още умуват над дизела...същите като Соцваген.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    До #3: И си прав, и не си. Със сегашните технологии, при 50% по-голям капацитет, акумулаторният блок ще зареди 50% повече енергия за единица време, стига зарядната станция да е от по-мощните (Тесла, Айонити и др.) Към 2025 (а Тесла явно от догодина) в същите килограми и цена ще влиза блок от 120 KWh и производителите няма да се поколебаят да го предложат на пазара. Като добавим и 20-50% по-бързо зареждане, ще имаме реален заместител на фосилните коли за 95% от потребителите.
  • #4
    до първите там ( преди 4 години )
    Много просто защо: това е Mercedes, а не краварска електричарка с дефекти нон-стоп!
  • #3
    #3 ( преди 4 години )
    Все пак е важно примерно на магистрала с над 100км/ч пробега пада значително особено за джипка, при минусови температури също. Със средно около 1000 цикъла живот ще издържи повече години и ще запазва повече стойността си
  • #2
    carsenz ( преди 4 години )
    Дори и случайно да е 700км, пробега не е интересен вече. Всеки тръгнал на дълъг път след като измине 400км. така или иначе ще спре за малко почивка. Въпросът е във времето за зареждане и какво ще заредя за 15 мин почивка. Цената на батерията и скороста на зареждане, това е важно вече. Другото е ясно.
  • #1
    ще ще ще ( преди 4 години )
    ще ще ще
fallback
Последни