fallback

Окончателно: Mitsubishi уби Pajero

От японската армия до Дакар и Camel Trophy - историята на един от най-забележителните всъдеходи

Mitsubishi Motors официално потвърди, че очаква да е на загуба и през тази година, и окончателно отхвърли възможността да продължи производството на емблематичния си модел Pajero.      

Шефът на Mitsubishi Такео Като очаква тази година да донесе на компанията най-голямата загуба от почти две десетилетия насам

Шестият по големина японски производител очаква да завърши със загуба от 140 милиарда йени (1.33 млрд. долара) финансовата година, която приключва на 31 март 2021. Заради това компанията планира да съкрати броя на работниците си, да намали производството и да затвори непечелившите дилърства. Целта е разходите да се намалят с 20% спрямо сегашните нива в близките две години, съобщава токийският кореспондент на Reuters.

Ако прогнозата се сбъдне, това ще е най-голямата годишна загуба за Mitsubishi от 18 години насам. "Главният приоритет на висшите мениджъри е да споделят едно чувство за криза с работниците, за да могат да осъществят намаляване на разходите", коментира главният изпълнителен директор Такео Като.      

Pajero, който и без това е на заден план заради мерките срещу емисиите, сега окончателно ще падне жертва на кризата в Mitsubishi. Дори и заводът, в който се произвежда моделът, ще бъде затворен

Като потвърди, че част от мерките за икономии предвиждат прекратяване на производството на Pajero догодина. Дори заводът в Сакахоги, където се прави всъдеходът, ще бъде затворен. Като цяло Mitsubishi планира да намали чувствително присъствието си в Европа и Северна Америка, освобождавайки терен за партньорите си по алианс Renault и Nissan, и да се фокусира най-вече върху азиатските пазари.         От японската армия до Дакар - историята на Pajero (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #4
    GTE ( преди 3 години )
    Mitsubishi през 1934 година са 6.7 литров инжекционен дизел и 4х4 на лека кола. Не се сещам за много други модели с подпобни показатели.Трите големи от този клас за Педжеро, Нисан Патрул и ТЛК Намиб. В цяла Африка е само това. В Южна Америка същата работа. В Азия най-вече.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    съвсем очевидно Паджеро е надживял времето си, както и другите такива ***. Пътната мрежа се е развила много в последните 30-40 години, даже на места като Африка, и хората предпочитат по-леки и практични кросоувъри. Ще оцелеят няколкото офроудъра с митичен статус, като G-класата и Jimny, другото излиза в пенсия
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Мутри вън! :))Това беше класическият мутромобил през 90-те.
  • #1
    Тинтири-минтири ( преди 3 години )
    Жалко! Още една легенда си отива жертва на побъркания нов свят.
fallback
Последни