fallback

Каква кола ще ви купят 1000 лева в САЩ и в България

При новите автомобили европейските купувачи са прецакани, но така ли е и при най-старите?

Купувачите на нови автомобили в Европа, включително и в България, са откровено прецакани спрямо тези в САЩ. Далеч по-строгите стандарти за парниковите емисии, както и високите акцизи върху горивата са причината между двата пазара да има истинска пропаст. За парите, които отвъд океана ще ви гарантират солиден, комфортен автомобил с поне шестцилиндров мотор, отсам ще получите компактна малолитражка. Нашият опит да сравним най-спортните модели с цена до 30 000 долара в Щатите и у нас го доказва убедително.

Но как стоят нещата при втората употреба? В края на краищата в България се е зародила цяла индустрия, която изкупува бракувани автомобили, отписани от застрахователите на Запад като тотални щети. След това ги възстановява при далеч по-ниските цени на труда тук и после ги излага по автокъщите като "качваш се и караш". Възможно ли е това свръхпредлагане да компенсира разликите в стандарта спрямо САЩ? За да проверим, просто отворихме наслуки обявите в Craigslist и в Mobile.bg, за да видим какъв автомобил в движение може да се купи за 600 долара или за 1000 лева.

Автомобилите за до 1000 лева в САЩ... и в България (ГАЛЕРИЯ):

    Прави впечатление, че в Щатите никой не си прави труда да стяга и "разхубавява" автомобилите от този сегмент преди продажба, както се случва у нас. Като цяло обаче за сума до 600 долара в САЩ може да се купи автомобил с размери и най-вече с двигател, каквито не са достъпни в Европа дори и за двойно повече пари. Във втората част на галерията са 15 автомобила до 1000 лева на българския пазар, които ще ви помогнат сами да направите сравнението.     

fallback
  • #4
    MaHuaK ( преди 4 години )
    Тка играе роля и нещо дпуго, което е много важно! САщ са с консуматорско общество! Масово колите се карат 2-3 години и след това се заменят с нови! Това води до пренасищане на пазара на коли 2-ра употреба, много за продаване, а малко жеалещи! Това води до ниски цени на сравнително нови и безпроблемни автомобили!
  • #3
    до 356 ( преди 4 години )
    приятелче, 7% от колите в Бг са в ценовия клас до 6х лева и над 15% и за това е нормално относително повече да са свързани с Инциденти на пътя. Нали се срщаш че ако има 10 Майбаха в Бг трудно 5 от тях биха били ичастници в ПТП.На колко години е колата не зависи безопасността и. Един палачор и тригидишна може да я докара до леш на пътя да е.Има ГТП видеонаблюдения, онлай следене хайде стига с тез опорки на разни мангизлии Всеки иска новичко, кой е виновен че за ново 80% от българите нямат пари
  • #2
    356 ( преди 4 години )
    До Екип Automedia. Уважаеми колеги ако имате желание, моля напишете статия, в която да публикувате информация от КАТ /ако съществува такава статистика/, кои коли най-често са участвали в катастрофа. Почти съм сигурен, че 50-55% от всички катастрофи се случват с точно такива коли от този ценови клас до към 5-6000.00 лв. и на възраст от 15-22 г. Разбира се,че за вс.ПТП има конкретни причини, то и това за техническото състояние и липсата на системите за безопасност при старите кали си казва думата.
  • #1
    хъммм ( преди 4 години )
    Ланчията за 1000 кинта си е офепта, разглобяваш я , което може се продава за части , което не за джилязу , а купето го паркирам в двора , обръщам предните седалки , задните в багажника една масичка посредата и я ползвам за бесетка където с приятели да си пием бирата
fallback
Последни