fallback

Каква кола ще ви купят 1000 лева в САЩ и в България

При новите автомобили европейските купувачи са прецакани, но така ли е и при най-старите?

Купувачите на нови автомобили в Европа, включително и в България, са откровено прецакани спрямо тези в САЩ. Далеч по-строгите стандарти за парниковите емисии, както и високите акцизи върху горивата са причината между двата пазара да има истинска пропаст. За парите, които отвъд океана ще ви гарантират солиден, комфортен автомобил с поне шестцилиндров мотор, отсам ще получите компактна малолитражка. Нашият опит да сравним най-спортните модели с цена до 30 000 долара в Щатите и у нас го доказва убедително.

Но как стоят нещата при втората употреба? В края на краищата в България се е зародила цяла индустрия, която изкупува бракувани автомобили, отписани от застрахователите на Запад като тотални щети. След това ги възстановява при далеч по-ниските цени на труда тук и после ги излага по автокъщите като "качваш се и караш". Възможно ли е това свръхпредлагане да компенсира разликите в стандарта спрямо САЩ? За да проверим, просто отворихме наслуки обявите в Craigslist и в Mobile.bg, за да видим какъв автомобил в движение може да се купи за 600 долара или за 1000 лева.

Автомобилите за до 1000 лева в САЩ... и в България (ГАЛЕРИЯ):

    Прави впечатление, че в Щатите никой не си прави труда да стяга и "разхубавява" автомобилите от този сегмент преди продажба, както се случва у нас. Като цяло обаче за сума до 600 долара в САЩ може да се купи автомобил с размери и най-вече с двигател, каквито не са достъпни в Европа дори и за двойно повече пари. Във втората част на галерията са 15 автомобила до 1000 лева на българския пазар, които ще ви помогнат сами да направите сравнението.     

fallback
  • #24
    анонимен ( преди 4 години )
    И като си платиш застраховка за първата година в двете държави изведнъж палачинката се обръща рязко - 1500 долара е средната годишна застраховка за леки автомобили в САЩ за периода 2017 - 2019
  • #23
    Иво ( преди 4 години )
    У бгто няма пазар а има борба за оцеляване. Тъй че сравнение не може да има.
  • #22
    Анонимен ( преди 4 години )
    Двата пазара нямат база за сравнение,не става въпрос само за технически изостанали автомобили дори за времето си,както казва Кунц с окачване на сметосъбирачна машина,но дори и да ми го подаряват този 5,7 хеми не бих го взел щото динамиката му е като на червеното голфче на задна,а за разхода не питай.А колкото до пробега и там нямаше много девственици като другата половина нямат палене.Така ,че не ми се виждат хич изгодни
  • #21
    анонимен ( преди 4 години )
    Сивата Алфа от Бургас си струва само заради номера :D
  • #20
    анонимен ( преди 4 години )
    Като видя нов внос или тунинг не купувам.
  • #19
    анонимен ( преди 4 години )
    Ако можеш да си позволиш само 1-2000 лв за кола значи не можеш да си позволиш кола. Ако е нов внос трябва да извадиш 2000к за да стане кола от това. После на година имаш да вадиш между 500 и 1000. Но това е ако искаш безопасна кола с някаква надеждност. В БГ в момента само се иска колата да влезе в пункта за ГТП на собствен ход. Останалото е бонус
  • #18
    Tc ( преди 4 години )
    Do 2030 godina sa benzina I dizela vav Belgium
  • #17
    Аз ( преди 4 години )
    5.7 бензин, ще го зарежда баба!
  • #16
    356 ( преди 4 години )
    До Екип Automedia Има поне няколко тв поредици западни и др. които правят същото, каквото правят и тук с "новия внос",ние не сме прецедент, даже те там са горди,че "реставрират" и т.н.Но.За мен самата наша държава трябва да има "субсидиращи" програми с които да насърчава обратното изкупуване на подобни стари автомобили за скрап,с презумпцията: 1/ за безопасност на пътя и 2/ екология.А не да глобява уж да се "грижи" за безопасността и "загрижена" да дава "обществени поръчки" на наши за екология.
  • #15
    анонимен ( преди 4 години )
    то у БГ ВСИЧКО ПО - скъпо ! живял съм 2 години в САЩ . цените таМ са в пъти по-ниски от БГ-то ....особено на техниката и дрехите .
fallback
Последни