IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Tesla разработва два секретни проекта

Единият е за подобряване на батериите, а другият – за нови Model S и Model X

Американският производител на електромобили Tesla работи върху два секретни проекта, които са известни под имената Roadrunner и Palladium, съобщава инернет-издането Electreк, като разкрива подробности за тях.


Tesla


При Roadrunner се акцентира върху подобряването на качеството на батериите, използвани от моделите на Tesla. Целта е постигането на по-малки загуби, като това е основният проект на компанията и в него са съсредоточени основните усилия на експертите, тъй като той трябва да бъде приключен до края на годината.

Вторият проект обаче е далеч по-интересен за феновете на марката, тъй като той предвижда основна модернизация на Model S и Model X. Според източници на изданието, по Palladium се работи се работи едновременно във фабриката за електромобили във Фриймонт и в завода за производство на батерии (Gigafactory) в Невада, като в Tesla се стремят да държат разработката в тайна.

Очаква се, че Model S и Model X ще получат напълно нови модули за батерии и задвижващи агрегати, който ще превишават сегашните по производителност. Все още няма крайни показатели за бъдеща мощност на двата електромобила, но източник на изданието твърди, че увеличението ще бъде „впечатляващо“.

За двата електромобила е приготвена напълно нова платформа - Model S/Model X Palladium Body, която вече се тества на завършени прототипи. Като част от проекта Palladium, компанията ще модернизира производствените си линии в двата завода в САЩ. Те трябва да бъдат готови през септември, за когато от Tesla насрочиха „Ден на батерията“. Тогава ще станат ясни и подробности за двата проекта.

Снимка: Tesla

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 месеца )
    Колко да са секретни, щом и на Територията се е чуло!
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Нека чете момчето, само да внимава някоя буква да не го удари по челото.
  • #5
    0 rate up comment 2 rate down comment
    RD ( преди 4 месеца )
    Един приятел е чел, че Polestar 2 е по-добър
  • #4
    4 rate up comment 0 rate down comment
    yorval ( преди 4 месеца )
    И съответно, очаква се поредното ШОУ на Илон40, който на свой ред ще причинява още дълго време перманентно главоболие и постоянно безсъние на Фау-Ве шефовете, УВИ! И както виждам аз /и не само!/ тези ТЕСЛИ е видно, че немат стигане - поне в момента.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Денят на батерията/ 22.09.2020г. Очаква се обявяване на батерия с издръжливост до 1 600 000км. и намаление на цената и с 20% процента заради липса на кобалт! Ако това стане бай елънчо става официално най -платеният CEO в историята, а за акциите на ТЕСЛА незнам.....
  • #2
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Тинтири-минтири ( преди 4 месеца )
    Чудесно, това е добра новина. Разработването на два автомобила от сегмента с най-малко продажби - ще има да се оглежда за печалби в края на тримесечието...
  • #1
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Ако успеят да намалят теглото на акумулаторния блок с 15%, както се очаква, и използват освободените кг за по-добри шумоизолация и материали в купето, колата няма да има забележки. Понеже се очаква и значително скъсяване на времето за зареждане, повече от 100 КВч никога няма да са необходими.