fallback

10-те модела, които най-бързо губят от цената си

Класацията е за автомобили, произведени преди 3 години

Изданието iSeeCars публикува класация на автомобилите, които губят най-бързо цената си за 3 години. Тя се базира на проучването на 5,7 млн. превозни средства, придобити като нови от собствениците им през първите 6 месеца на 2017 г. Средната загуба на стойност за периода е 39,1%, но някои модели се обезценяват доста по-бързо от други, което е лоша новина за техните притежатели и добра за тези, които искат да си купят сравнително нов автомобил, оборудван с най-модерни технологии.

Според резултатите от изследването, най-бързо поевтиняват моделите на премиум-брандовете. За 36 месеца половината от стойността си губят автомобилите на BMW, Mercedes-Benz, Audi, Volvo и Infiniti. В същото време при коли на Toyota, например, поевтиняването е с около 25%, докато моделите на Kia са точно по средата - 39%.

Топ 10 на моделите, които поевтиняват най-бързо 3 за години (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Производителите

fallback
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Тази статия е за щатите..там лексус се продава не по малко от мерц и бмв. Но има съвсем друга репутация заради надеждността. Мерц е престиж, но зад океана всеки знае че с него идват и дебелите сметки а съвсем не е надежден като лексус. Бмв също, а ауди е малко по-като екзотика. Във флорида задминаваме ново ауди s4 което се тътри по магистралата, шофьора - към 80 годишен дядка .
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Да караш 10 годишна ЕС-класа винаги изглежда малко странно. Това е кола предназначена за хора които имат пари. А ако караш 10 годишна значи нямаш пари да я сменяш на 3 години и си събирал под матрака за да си купиш мечтаната кола. А при средната класа коли като А4 явно поддръжката се качва супер много. Първите 3 години не пипаш нищо освен смяна на маслото 1-2 пъти. След това се почва празникът.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    И пак цената им остава долу-горе колкото на нов масов модел с подобни размери примерно Ауди А6 към 28хил долара толкова струват средноразмерните седани като Камри и Акорд а 3та серия и А4 по 22-23 Хил долара колкото струват Корола или Джета
  • #5
    До 1 ( преди 4 години )
    Отдавна не съм се смял така! Голяма логика! Стойността пада, заради скъпата поддръжка на тези коли! И купувача и продавача знае, че следват скъпи ремонти, за това единия иска да се отърве, а другия я иска евтино и даже и евтино, пак плаща повече след това от колкото на нова! А евтините модели имат по-малко технологии и са по-надеждни, а и ремонтите са по-евтини. За това скъпите коли, се обезценяват по-бързо.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Мой роднина в холандия даде 40.000? 2013 година за чисто ново 320 , не на куп разбира се. Още я кара защото ще трябва да я даде за без пари. Тук вече се продават за 16.000лв- 8.000?. Това е 1/5 за 7 години. Причината е че ти смъкват кожата в сервиза още като те видят. Каза че плаща 2-3 пъти по скъпо отколкото за другата си кола- пежо
  • #3
    До #1 ( преди 4 години )
    богатите не ценяли парите и продавали на загуба..те за това са богати защото ценят всеки долар. Интерестна логика,но доста си далеч от истината. Тези модели имат много скъпа поддръжка в комбинация с това че се повреждат сравнително често. Лексус също имат скъпа поддръжка ,но е здрав като камък и виж цените втора ръка и в щатите и в европа. Всеки си има глава на раменете и си харчи парите както иска.ако ти е жизненоважно да те видят в ауди и s класа ще се бръкнеш и ще загубиш парите.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    При всички коли е така, затова последно време хората масово взимат коли на дългосрочен наем.
  • #1
    така си е ( преди 4 години )
    Така е. Това важи за всички видове отношения с бедни хора. Да купуваш от беден е трудно, да му продаваш - още по трудно. А да работиш или да живееш около него - кошмар. Лошото е, че много хора не са виновни, че са бедни...
fallback
Последни