fallback

Subaru разкри още подробности за новия Levorg

Второто поколение на комбито излиза на пазара в края на август

Комбито Subaru Levorg се произвежда от 2014 г., а през миналата есен японската компания представи концептуална версия на новото поколение на модела. То е изградено на модулната платформа SGP (Subaru Global Platform), като продажбите му ще стартират на 20 август, съобщават от прес-службата на производителя.

Сред дебюта на концептуалния Levorg, в интернет на няколко пъти се появяваха снимки на тестови прототипи на модела. В Subaru решиха да повдигнат леко завесата около автомобила и създадоха собствена страница, посветена на автомобила. Именно на нея се появи и снимки на втората генерация, като, за съжаление, тя е само от един ракурс.

Все пак става ясно, че серийният вариант на комбито почти няма да се отличава от концептуалния модел. При смяната на поколенията Levorg ще порасне на размери, като дължината му е увеличена с 65 мм – до 4755 мм, широчината с 15 мм – до 1795 мм, а височината с 5 мм – до 1480 мм. Разстоянието между двете оси е по-голямо с 20 мм и достига 2670 мм.

Известно е още, че новият Levorg ще получи съвременен комплекс от системи за безопасност EyeSight. Производителят е подобрил и адаптивния круиз-контрол, като благодарение на информация, получена от спътник, системата може да разпознава пътища и да намалява скоростта там, където това е нужно.

Под капака на капака на комбито ще бъде поставен 1,8-литров турбомотор с 4 цилиндъра, развиващ 200 к.с. Той ще работи в комбинация с фирмената вариаторна трансмисия Lineatronic, а системата за задвижване на четирите колела ще бъде бъде включена във всички версии и нива на оборудване на модела.

Веднага след премиерата на стандартния Levorg японците ще представят и серийната версия на модификацията STI Sport, чийто прототип (на снимката) беше показан още в началото на 2020 г. Тази версия се отличава по шасито с електронно-управляеми амортисьори и системата за смяна на режимите на движение (Drive Mode Select).

Снимки: Subaru

fallback
  • #4
    Achtung ( преди 4 години )
    Имаме Субару Форестър като 2-а кола, като цяло здрава и надеждна, но слаби ламарини и малко скъпи части. Колкото и да ми харесват от новите модели, с този безстепенен автомат, аз лично няма да си взема със сигурност. Боксера е най-големия плюс на тези коли, здрав без вибрации, сравнително тих, давайки нисък център на тежестта в комбинация с 4х4, завива уникално.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    В Америка са най-харесваните наред с Тойота. А тук караме евро ***.
  • #2
    Гост ( преди 4 години )
    И аз мисля, че може да греша, но тази колесна база от 2670 не е ли подозрително малка спрямо общата дължина на автомобила?
  • #1
    356 ( преди 4 години )
    Може и да греша, но линеатроника, донякъде боксеровия двигател и тънките ламарини, са пречка за разгръщане на масови продажби, поне в Европа, /за дилъра в БГ няма и дума да кажа/, а Субару поне за мен са фирма, която винаги е будела симпатии и заслужава внимание, за това, което предлага.
fallback
Последни