fallback

38% от американците избират пикапа пред секса

Противно на стереотипите, купувачите на този тип машини са предимно млади хора, почти половината - жени

Добре знаем, че големият пикап е една от водещите религии в Съединените щати. Но точно такви са мащабите й, става ясно от едно скорошно проучване на общественото мнение, проведено от Ford. Според него 38% от собствениците на пикапи по-скоро биха се отказали от секса, отколкото от тях. А 15% признават, че са татуирали образа на любимата машина върху тялото си.      

        Анкетата бе проведена в чест на пазарния дебют на новия Ford F-150 - най-продавания автомобил изобщо в Северна Америка. Четирима от всеки петима запитани заявява, че предпочита да се откаже от смартфона си, вместо от пикапа. Още по-голям процент е склонен да пожертва стрийминг услугите като Netflix и HBO Go. За 47 на сто колата им е по-важна от яденето на месо, а за 38% - от правенето на секс.

В стереотипната ни представа собствениците на пикапи са обикновено чичковци с наднормено тегло и червени вратове от дълбоката провинция, за които отказът от секса едва ли е особен героизъм. Но всъщност допитването разбира този стереотип на пух и прах: 46% от купувачите на големи пикапи в САЩ всъщност са жени, а най-голямата възрастова група сред тези купувачи е между 18 и 34 години (27%).       

      Тревожното за Ford и другите традиционни производители е, че учудващо голяма част от участниците в анкетата са любопитни и положително настроени към задаващите се нови електрически пикапи, като Rivian R1T и Tesla Cybertruck. 40% от запитаните отговарят, че ги очакват с нетърпение, като за жителите на щата Калифорния процентът е дори 68%.

Религията на пикапа в Америка (ГАЛЕРИЯ):

 

 

fallback
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е чудно предвид как изглеждат 68% от американките
  • #1
    RD ( преди 4 години )
    Аграрна страна с традиции - крави, трактори и т.н.
fallback
Последни