Американското издание на Forbes оценява Илон Мъск на 42 милиарда долара. Но шефът на Tesla и SpaceX не е твърде обсебен от банковата си сметка - скоршната му забележка, че акциите на първата компания са твърде надценени, подяде състоянието му с няколко десетки милиона. Мъск не обича да е зависим от материални неща и дори обмисляше да продаде имението си в Калифорния и да заживее под наем. Единственото изключение е страстта му към автомобилите. И не, не става дума само за електрически машини с буквата 'T' отпред. Ето един кратък списък на колите на Мъск през годините.
Машините на Илон Мъск (ГАЛЕРИЯ):
Audi Q7, 2010
Tesla все още правеше само двуместни спортни коли, когато семейството на Мъск се разрастна внезапно - първата му жена Жюстин първо роди близнаци, а след това - и тризнаци. За транспортирането на децата Илон избра Audi Q7, но не беше много очарован от него. "Q7 е чудовищно, трябва да си алпинист, за да се покатериш до задната седалка", оплакваше се той. Вероятно и затова настоя по-късно първият му кросоувър, Model X, да бъде с отварящи се нагоре врати и максимално лесен достъп до седалките.
Впрочем критиката съвсем не попречи на Audi да направи цяла рекламна кампания, основана на това, че Илон Мъск притежава техен автомобил.
Tesla все още правеше само двуместни спортни коли, когато семейството на Мъск се разрастна внезапно - първата му жена Жюстин първо роди близнаци, а след това - и тризнаци. За транспортирането на децата Илон избра Audi Q7, но не беше много очарован от него. "Q7 е чудовищно, трябва да си алпинист, за да се покатериш до задната седалка", оплакваше се той. Вероятно и затова настоя по-късно първият му кросоувър, Model X, да бъде с отварящи се нагоре врати и максимално лесен достъп до седалките.
Впрочем критиката съвсем не попречи на Audi да направи цяла рекламна кампания, основана на това, че Илон Мъск притежава техен автомобил.