IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Ето как изглежда отвътре новият електрически Fiat 500

Специалната версия La Prima излиза на цена от 34 900 евро

Изцяло електрическият Fiat 500е дебютира през март 2020 г., но само като кабриолет с платнен покрив. Моделът бе показана в лимитираното изпълнение La Prima, както и в специални версии от марките Giorgio Armani, Bvlgari и Kartell. Сега италианците добавиха и хечбека Fiat 500e La Prima към гамата на електромобила. По-достъпният модел вече може да бъде поръчан от дилърите в Италия, а цената е с 3000 евро по-ниска от тази на кабриолета - 34 900 евро.


Fiat 500e La Prima

  
По технически характеристики хечбекът със задвижване на предните колела копира откритата версия. Тривратката има електромотор с мощност 118 коня. Ускорението до 100 км/ч става за 9 сек, а максималната скорост е 150 км/ч. Литиево-йонната батерия с капацитет 42 кВтч осигурява пробег от 320 км по цикъла WLTP. За 5 минути от 85-киловатов терминал за бързо зареждане може да натрупа ток за 50 км, а за 35 мин батерията ще се зареди на 80%. С нормалния стенен уред easyWallbox батерията ще се зареди напълно за 14 часа.

  

хечбекът Fiat 500e La Prima


  
Fiat 500e е първият автомобил в своя клас, който е снабден с автопилот от второ ниво. Електрическият автомобил е оборудван с адаптивен круиз контрол, система за автоматично аварийно спиране, системи за следене на избраната за движение лента и мониторинг на слепите места. Хечбекът, подобно на кабриолета, има три режима на шофиране - Normal, Range и Sherpa. Ускорението до 50 км/ч става за 3,1 секунди.

  
Вижте как изглеждат отвътре уникалните лимитирани версии на Fiat 500e (ГАЛЕРИЯ):


   
Версията La Prima обещава богато оборудване. Клиентите няма нужда да плащат допълнително за тапицерията на седалките с изкуствена кожа, мултимедийната система с 10,25-инчов сензорен екран и поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto, панорамния покрив, LED фаровете и 17-инчовите алуминиеви джанти. След няколко месеца италианската компания ще пусне и по-евтини версии на модела.


0 от 500
  • #10
    2 rate up comment 0 rate down comment
    carpe_diem ( преди 8 месеца )
    С тая батерия в града е съвсем реален. По магистрала с над 120 - не, там и под 200 може да е...
  • #9
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    320 км пробег на ток, ама реален ли е? Да не се окаже 200 накрая!
  • #8
    6 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Тук идеята е да ти направят 2-3000 отстъпка от Фиат, още 5-6000 отстъпка от програмите за покупка на ел.автомобил, още 500-1500€ ако бракуваш стар автомобил и за около 25хил € вече е цена сравнима с който и да е автомобил с full equip
  • #7
    9 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ами един нов конвенционален Фиат 500 с всички екстри не е много далеч от тая цена. А се харчат като топъл хляб. Като вкараме в сметката държавните помощи за електрическите коли, тази кола ще стане на съвсем достъпна цена и като се има предвид, че има преход от 400 км., не виждам да е някакъв абсурд?
  • #6
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 месеца )
    Какъвто и дизайн да и правят над 30 хиляди евро за подобна количка е абсурд !
  • #5
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
     Надявам се сливането с Пежо да даде тласък на присъствието им в Европа. В момента пазарът е адски скучен.
  • #4
    13 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Тъжно че италиянците изостанаха на пазара, много малко са марките успяли толкова добре да си истънчат дизайна. Ако бяха така присъствени както през 90те (в Европа), автомобилния парк щеше да е по приятен за окото
  • #3
    16 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Ако обаче цената не е проблем, тогава кефа е голям. Евала на Фиат, дано така добре се справят и с дизайните на новите си модели че последно време автомобилите заприличаха на матрйошки
  • #2
    18 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    както винаги, италианците са царе на дизайна, особено интериорния. Даже без да броим тия на Армани и прочие. Но цената на тая въшка трудно се преглъща.
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Жоро Путев ( преди 8 месеца )
    ЕТЕ , ЕТЕ ,ЕТЕ Е АВТОМОБИЛ!!!???