fallback

Моделите с най-капризни скоростни кутии

Consumer Reports посочва колко километра изкарват техните трансмсии

Само преди няколко дни американска потребителска организация Consumer Reports посочи моделите, които са най-заплашени с евентуална повреда на двигателя и съответно последвал основен ремонт. Сега нейните експерти публикуваха списък и на автомобилите с най-проблемни автоматични скоростни кутии, като той е направен след допитване до собствениците на употребявани коли, произведени през периода 2001-2015 г.

В крайна сметка е съставен Топ 10 от модели, които най-често се нуждаят от скъпоструващ ремонт на скоростната кутия. В него са включени класически автоматични трансмисии с хидротрансформатор, вариаторни и роботизирирани скоростни кутии. Срещу всеки модел е посочен и ресурсът на този толкова важен агрегат.

Анализаторите на Consumer Reports са получили единични жалби и за проблеми в  трансмисиите на моделите Honda Odyssey (2001 г.), Acura TL (2003), Acura MDX (2002), Chrysler PT Cruiser (2005), Ford Escape/Mazda Tribute (2002) и Ford Focus (2004), но тези автомобили не попадат в класацията. От организацията уточняват, че при правилно обслужване съвременните автомобили би трябвало да изминават по 200 000 мили (322 000 км) без проблеми в скоростните кутии.

Снимки: Производителите

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 3 години )
    Не всички Ауди-та са с ZF. Тея с Типтроник-а са тоталка. А това им е най-малкият проблем....
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Всеки знае ,че най скапаните скорости са в Ауди. DSGто са бял кахър. Типтроника е голямата набутвация.
  • #7
    теслЪ ( преди 3 години )
    Така е , като не се продават ФВ и Ауди с DSG...:)))
  • #6
    Всъщност ... ( преди 3 години )
    оризарето нямат и 1 свестен автомат!
  • #5
    анонимен ( преди 3 години )
    Той си е виновен - трябвало е да смени маслото най-късно на 150 хил. км.
  • #4
    none ( преди 3 години )
    Всички модели на Нисан от статията са със старата версия на CVT кутията им преди X-Tronic-а. Със X-Tronic CVT-то Нисан изчистиха проблемите, но щетата вече е нанесена и ще отнеме време хората пак да повярват.
  • #3
    анонимен ( преди 3 години )
    Всеки знае че "Мурано" е хубава кола, но проблемът е автоматичната скоростна кутия, от лични наблюдения бих добавил Мерцедеса на един познат Е-клас от 2010-та с нулева поддръжка на трансмисията - 246 000км и зацикли на 3-та, почти 3500? се бръкна за ремонта.
  • #2
    анонимен ( преди 3 години )
    Нищо ново, за съжаление на много нови коли двигателите им са проектирани от завода за 150 хиляди километра.
  • #1
    Брандо ( преди 3 години )
    Надеждните японци ! Жалкиии.......
fallback
Последни