IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Британски рапър разби Ferrari за 250 000 паунда

Музикантът удари своето 488 GTB в двуетажен автобус в Лондон (Видео)

Популярният британски рапър  Swarmz катастрофира в Лондон, като  удари своето Ferrari 488 GTB в двуетажен автобус, съобщават местните медии. Инцидентът е станал в района на Уестминстър, като пострадала е само италианската суперкола, която струва около 250 000 британски паунда.



Предната част на 488 GTB е напълно разрушена, като въздушните възглавници са се отворили при удара в автобуса. Ако се съди по снимките и видеото, възстановяването на италианската машина е невъзможно. Слабата утеха за собственика е, че задната част на колата е останала цяла, като това означава, че вероятно 3,9-литровият битурбо V8 също е невредим.

Ferrari 488 GTB се появи на пазара през 2016 г., като цената на автомобила стартираше от 250 000 паунда. През 2019 г. неговото място зае моделът F8 Tributo.

Снимка и видео: YouTube

0 от 500
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Спокойно , стадото ще му купи нова. Също както стадото се възхищаваше и плащаше коката на наркоманката У.Хиюстън, алкохола и вакханалиите на Еми Витхаус , гей забежките на Елтън Джон, спин лечението на Фреди, пластичните операции и педофилските забежки на Джаго. Стадо блеещо в един глас "Тейк май мъни"
  • #7
    0 rate up comment 2 rate down comment
    до FF ( преди 1 месец )
    И да допълня - това не означава, че няма Ферарита на по 100 000 - 200 000 км, зависи от карането и цялата експлоатация и т.н. Примерно, в Калифорния редовно са на над 100 000, щото там ги карат по Сънсет булевард с 50, времето е сухо и топло и т.н. Друго е в Европа и ако редовно ходиш на Ферари сбирки с наети писти, уикенд състезания и прочее. Отделен въпрос е, че ако го караш с 50, двигателя държи много, но съединител сменяш два пъти годишно. И все пак, на 60 000 средно си е за рециклаж.
  • #6
    5 rate up comment 0 rate down comment
    до FF ( преди 1 месец )
    Продължавам - този интервал е напълно нормален. Не разбирам драмата. Спортните коли работят при 8000 - 10 000 - 12 000 - 16 000 оборота, има и на над 20 000, което вече са мотоциклетни стойности. Колко живот да има двигател, работещ на 12 000 оборота?
  • #5
    4 rate up comment 1 rate down comment
    до FF ( преди 1 месец )
    Има едно нещо, викат му "сервизен интервал". На колко се прави, пише в книжката, дето също се казва "ръководство за експлоатация" Така е и при Ферари, в ръководството за експлоатация пише - при 60 000 км. машинката се праща в Италия за "пълна ревизия на двигателя", или "основно рециклиране на двигател", което си е добрият стар основен, че и отгоре.. Не всеки знае, но при спортните коли, основен ремонт се прави горе-долу на пробега, на който повечето автомобили сменят маслото.
  • #4
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "..като пострадала е само италианската суперкола.." Като гледам и автобуса е пострадал също, катои него ще го пишат тоталка. Иначе, изненада няма, много пари на малко акъл..
  • #3
    9 rate up comment 0 rate down comment
    .. ( преди 1 месец )
    В едно съм сигурен, никога няма да си счупя Ферари-то :) просто защото никога няма да имам такова :)
  • #2
    7 rate up comment 1 rate down comment
    FF ( преди 1 месец )
    Ся обясни ни,ти коги чете книжката на Ферариту... дет пише осн.ремонт.Отделно основен ремонт и живот не пише дори за ситроен ..Атмосферния V10 на бМВ има нуужда от отваряне профилактично на 100 к.По кой признак Ферари ще напише в книжката осн ремонт.Кат помислим май си фантазьор.А ?Тийнче.
  • #1
    4 rate up comment 9 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Ами те Фераритата не са за града. Не са и за селото. Абе за никъде не са. На 60 000 - основен ремонт, по упътване. Разбира се, минават над 20 години, докато на туй му навъртиш 60 000, щото не се кара. Само седи в гаража. За друго не става.