fallback

Fiat Tipo ще се преобрази в няколко нови модела

Сред тях ще има крос версия и конкурент на Nissan Qashqai и Skoda Karoq

Fiat Chrysler Automobiles обяви намерението си да направи пълна моделна гама от хечбек сегмента, която ще се базира на настоящото поколение на Fiat Tipo. Твърди се дори, че нов хечбек вече се е качил на поточната линия в един от заводите на концерна. Компания му прави и пълноценен SUV, който да се конкурира с Nissan Qashqai и Skoda Karoq.

По-рано ръководството на FCA обяви, че смята да реорганизира моделната си гама. Определящо място в този въпрос заема моделът Tipo. Ръководството на Fiat възлага специални надежди за разработването и производството на пълноценен SUV под своето лого. В момента Fiat няма такъв модел в този сегмент. Цялата реорганизация трябва да приключи до края на годината.

Шефът на компанията призна, че в средносрочен план е необходим подходящ всъдеход - може би част от разширеното семейство Tipo или директна замяна на модела. "От много години Fiat произвежда семейни автомобили, така че все още се ползваме с голямо довери от страна на клиентите", каза Оливие Франсоа. "Ето защо Tipo се справя добре. Това е много добра кола, но не е SUV". Очевидно е, че следващото поколение Tipo трябва да се премести в по-"подходящо пространство", тоест да се превърне в кросоувър", добави той.  Франсоа вярва, че високите продажби на семейни SUV от марки, ориентирани към стойност, правят навлизането на Fiat на този пазар два пъти по-важно.

Ако стартът на това начинание се окаже неуспешно и моделът се сдобие с доста висока крайна цена - Fiat рискува да загуби огромни средства. От отделните точки си струва да се отбележи възможната поява на версия Tipo Cross за европейския пазар и за страните от бившата СССР. Тази модификация веднага ще стане конкурент на Dacia Sandero Stepway.

 

fallback
  • #13
    tourd6 ( преди 1 година )
    Време е фиат да смени дизайнера си!
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    #9 чувал съм,че понякога някои дачии и рена също изкарват10,000км ,че и до първа смяна на масло без ремонти.
  • #11
    Ivo ( преди 4 години )
    ххх, викаш фятчето изкара цели 10 хиляди км без да се счупи... имаш да черпиш. бъзик, да си го карате със здраве е без проблеми
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    типото е едно такси , нищо повече от дачия. при факта, че фабия, ситроен С3 и ибиза са дори по евтини, а клио и киа рио са на същата цена трябва да си луд туркофил да вземеш такъв анадолски клозет.
  • #9
    ХХХ ( преди 4 години )
    До 1:Семейството ни ползва новозакупен Фиат 500Х и за близо година и над 10 000км нито един проблем! 500Х се сглобява единствено в Италия.
  • #8
    Qwerty ( преди 4 години )
    о, естествено че има значение къде се сглобява колата. автомобила е доста сложно нещо и трябва всичко да се пипне перфектно. тук в Ирландия предпочитат да си внесат тойоти чак от Япония иначе дилърите им предлагат турски. като стане време да сменям колата и аз май ще си поръчам една японска. тойота, хонда , мазда каквото и да дойде оттам няма да е лошо. иначе за справка типо идва от турция, в крагуевац сглобяват 500.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Какво значение има къде се произвежда? Не сме 1980-та година. В момента тея процеси малко или много са страшно стандартизирани и автоматизирани и са почти идентични в повечето компании, които произвеждат масово от десетилетия. Между другото, българите сме единствените, които имат комплекса "произведено в Турция" още от Соц-а насам. Турция е една от най-големите икономики в света - надали го е постигнала с лошо качество на производството си.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    В Сърбия се произвежда не Фиат Типо, а Фиат 500L. Фиат Типо се произвежда само в Турция.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    До 1 : Фиат Типо което се продава в България се произвежда в Крагуевац Сърбия . За качество не мога да говоря , защото не съм карал !
  • #4
    мдаааа ( преди 4 години )
    при полужение че средно обурудвано "Типо" ми го предлагаха за 11к ? , няма как да очакваш невероятни качество и материали
fallback
Последни