Bugatti се готви да започне доставката на първите суперавтомобили Divo на своите клиенти. Френската компания заяви, че около две трети от всички собственици на модела са избрали да персонализират и без това уникалния автомобил. Bugatti Divo е оборудван с осемлитров W16 с четири турбини, който развива мощност от 1500 конски сили. Максималната му скорост е 380 км/ч.
Персонализирането в Bugatti се различава от възможностите на масовите брандове. По думите на Лора Бенето, главен оперативен директор на компанията, клиентите получават възможност да мечтаят, за да превърнат буквално всяка своя прищявка в реалност.
Тъй като има безброй възможности за персонализиране, клиентите лично идват в базата на компанията в Молсайм, където специално обучен екип от технически специалисти и дизайнери им помага да сбъднат мечтите си. Координаторът по продажбите Ан Бейнат твърди, че някои клиенти идват в базата, знаейки много добре какво точно искат. Но има и такива, на които експертите помагат със съвети.
Много клиенти искат да украсят суперавтомобила със семейни гербове, национални знамена и собствени лога. Някой дори настояват интериорът да бъде направен в стила на любимата им чанта или обувки. И все пак има няколко ограничения: промените в дизайна не трябва да засягат безопасността и да променят логото на самата компания Bugatti.
Още снимки - в галерията:
С хиперавтомобила Divo на компанията й е много по-лесно, тъй като едно от условията за придобиването му е клиентът да притежава модела Chiron. Тоест, компанията вече знае предпочитанията на своите клиенти, а те зависят най-вече от това в кой регион живее. Азиатците, например, предпочитат необичайни комбинации от много цветове. Европейците се отличават с консервативност, докато американците и хората от Близкия изток обичат ярките цветове. Един от клиентите работил с компанията върху дизайна на колата повече от година.