fallback

15-те най-добри двигателя в продажба днес

От BMW до Mazda и от Alfa Romeo до дизела на Ram: моторите, които заслужават само похвали

От години предсказват неминуемата му кончина. Но двигателят с вътрешно горене ни най-малко не е мъртъв - и вероятно още дълги години ще ни служи. Като при това става все по-ефективен и все по-чист. За доказателство американското издание Car & Driver предложи своята версия на 15-те най-добри двигателя с вътрешно горене, които се предлагат на пазара в момента. С неудоволствие ще отбележим, че някои от тях са достъпни на северноамериканския пазар (където борбата с въглеродните емисии е по-скоро символична), но не и в Европа.  

15-те най-добри двигателя на пазара днес според C&D:

Снимки: Car & Driver

 

 

fallback
  • #16
    Енчо ( преди 1 година )
    Петака на ауди едно време доста се чупеше именно поради факта, че не беше добре балансиран. Честно казано не знам колко по-добре може да се балансират 5 цилиндъра, винаги един е в повече. Освен ако временно едното бутало се изключва, както при V12 на Бентли (там я имаше тази опция/все Wagen-и общо взето)
  • #15
    Ох мале ( преди 3 години )
    До 15 - Какъв форд бе? Тъпите хамери ги купиха 1999, Т5 двигателя е част от семейството "Volvo Modular Engine", в производство ОТ 1990г!!!
  • #14
    анонимен ( преди 3 години )
    и да не е китайско, кога Волво са правили интересен двигател? Навремето бяха солидни, скучни коли, наблягащи на системите за безопасност. Сега са хубав скандинавски дизайн върху китайска ширпотреба. Единственият наистина хубав мотор във Волво, за който се сещам, е старият петцилиндров Т5, но той беше всъщност на Форд
  • #13
    анонимен ( преди 3 години )
    volvo e kitaisko v dneshni dni, pretel :)
  • #12
    анонимен ( преди 3 години )
    shtoto volvo e *** v dneshno vreme
  • #11
    fen ( преди 3 години )
    защо няма мотор на волво в класацията ?
  • #10
    анонимен ( преди 3 години )
    От тея мотори има само един истински и той е италиански....
  • #9
    Съгласен с #4! ( преди 3 години )
    Моторът на БМВ работи сносно единствено в М-версията и то със значителни подобрения и изменения! Иначе се води като един от най-калпавите...Интересно защо го няма 4.0 литровия битурбо AMG на Мерцедес, който разгръща въртящия момент от 900 НМ много по-добре от почти всички изброени двигатели и стига до 640 "официални" коня?
  • #8
    анонимен ( преди 3 години )
    Да триеш можеш ама да си оправиш грешките-не
  • #7
    До #7 ( преди 3 години )
    Да, точно за него говоря, мисля че е до 2013-а . И точно за това го споменавам, защото те първа му предстои да идва при нас.
fallback
Последни