IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Alfa Romeo обнови “горещите“ Giulia и Stelvio

Двата модела запазат мотора с 510 коня, но са поумнели значително

Компанията Alfa Romeo вече обнови стандартните версии на седана Giulia и кросоувъра Stelvio, които не бяха толкова мащабни. Сега дойде ред и за фейслифт на „напомпаните“ модификации, като тук промените са направени по същия сценарий.


Alfa Romeo Giulia/Stelvio


Седанът и всъдеходът са получили сериозно обновена мултимедийна система, която вече е с 8,8-инчов тъч-скрийн, преработен интерфейс и редица специфични функции, наречени Quadrifoglio Performance Pages. Специална функция позволява в режим на реално време да следи за състоянието на някои компоненти на машината (налягане в турбото, реализирана мощност и въртящ момент), а също така и да фиксира телеметричните данни.

Както и при началните версии, доработени са  централния тунел и конзолата, но за Quadrifoglio вече се предлагат и по-голям брой цветови възможности на интериора. От компанията обещават скоро да предложат и перфорирана кожа, а като опция, както и досега, се предлагат олекотени седалки Recaro с карбонов каркас.


Alfa Romeo Giulia/Stelvio


Наборът от асистенти на водача включва нови функции, които заедно осигуряват на Giulia и Stelvio автопилот от второ ниво. Включени са система за поддържане на лентата на движение, активен контрол на слепите“ зони, функция за разпознаване на пътните знаци и асистент за следене на състоянието на водача.

Външите промени се свеждат до светодиодни задни светлини и при двата модела и 21-цолови джанти Stelvio. Предлага се и разширена гама цветова гама, в която влиза оригинален Montreal Green. За седана и кросоувъра ще бъде достъпна нова гама аксесоари, разработени от компанията Mopar. Ще може да се поръча и алтернативна изпускателна система, съвместна разработка на Mopar и Akrapovič. Тя е направена от титан и карбон, като е снабдена с клапани за регулиране на звука.

Още снимки на Alfa Romeo Giulia Quadrofoglio:

Технически изменения няма. И двата модела се задвижват от 2,9-литров битурбо V6 двигател с 510 к.с. и 600 Нм., който работи с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Седанът Giulia е със задно предаване, като ускорява от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Кросоувърът Stelvio има система 4х4, като е  0,1 секунди по-бърз. Максималната скорост съответно е 307 и 285 км/ч.

На пазарите в Европа двата модела ще се появят през септември 2020 г., като предстои да станат известни техните цени.

Още снимки на Alfa Romeo Stelvio Quadrofoglio:

Снимки: Alfa Romeo

0 от 500
  • #15
    2 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Алфиге с предно винаги са били доста добри коли. А платформите на Фиат винаги са били доста добри платформи и тази от 90-тарското Типо, до тази на Джулиетата. 159-ката няма нищо общо с Фиат - там платформата е само и единствено Алфа. За Джулията и Стелвиото няма какво да говорим. Там Филипе Крийф (Ферари 458) си е свършил работата докрай. Пичовете от Пистън Хедс сравняват дори обикновена двулитрова алфа с управлението на 458-цата и Карерата. Няма такава кола в този сегмент.
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Феновете на алга са виновни че толкова години ги набутват с ментета. Вижте как реагираха феновете на бмв като обявиха че ще правят 1ва серия с предно. Оплюха бмв и казаха че няма да я купуват тази кола и новия шев на бмв обяви че е било грешка и следващото поколение няма да е на предно. Както правят феновете на алфа? Убеждават всички колко хубави са маскираните фиати с емблема алфа. Ами вие сте си виновни че толкова години ви продават ментаци
  • #13
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Има тук един Анонимен разбирач. " малки и скучни двигатели", не ставай смешен, още от времето на 75,164 има не малки и не скучни двигатели. 1.8 ТС е 144 кс., 2.5 е 190 кс., за 1997г. това скучно ли е за масов автомобил? За ГТА да говоря ли изобщо? Бегло засягам 159 и 3.2 двигателя, леко те открехвам за 1.7 и при 159 и Джулиета. Ако говорим за спортни автомобили, каква ти е оценката от теста на 4С и 8С. Моля да се изказват подготвени джапанки.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Точно промяната от предно към задно предаване направи тези 2 модела толкова добри. Не е по силите на никоя автомобилна марка да направи добра спортна кола с предно. Както се вижда и БМВ направиха новото 135i на платформа с предно и отзивите са кошмарни.
  • #11
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Номер 1 е само в главата ти. Една спортна кола каквата Алфа претендира да бъде трябва да има 50/50 разпределения на тежестта, средно разположен двигател, нисък център на тежестта, добра управляемост. Няма как кола с предно да ги постигне тези неща поради конструктивни причини свъзани с предното предаване.Всички алфи с предно влизат в графата посредствени и никой който разбира от спортни коли няма да си купи такава кола. Не случайно джулия и стевио ги промениха коренно и са на платформа със задно
  • #10
    15 rate up comment 6 rate down comment
    Гост ( преди 2 месеца )
    Нека да питам коя е по добра от алфата отрепаните голфчета пасати беемвенца аудита ли някои да каже някои качествен модел не бъркаите евтината поддръжка и обитите маисторчета които ги поддържат алфата е номер едно въпреки скъпата поддръжка и все още е
  • #9
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Никола ( преди 2 месеца )
    Най красивата марка винаги
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    Фиат от Американската тройка финансово са най-стабилни в момента откъм това, че разполагат с много кеш и според стрес тестовете могат да издържат с 50% спад на продажби до края на годината.
  • #7
    16 rate up comment 0 rate down comment
    Chicho Ficho ( преди 2 месеца )
    Не знам качеството оправиха ли го и сигурно цената е безбожна, но са страхотни красавици :)
  • #6
    3 rate up comment 19 rate down comment
    анонимен ( преди 2 месеца )
    "Fiat Chrysler загуби 1.7 милиарда eвро през март" - на фалит ми мирише. Те и без това немогат да се справят с изискванията за емисии, продажбите им са много зле. Съмнявам се да преживеят кризата. Естествено някой сигурно ще ги купи но ще закрие половината марки защото ще конглокира собствените му модели.