fallback

Как се увеличиха продажбите на луксозни коли за 20 години?

При някои компании скокът в резултатите е забележителен

Да си производител на редки и ексклузивни автомобили е едновременно дар и проклятие. От една страна, тези компании могат да искат баснословни суми за своите машини - и обикновено с основание, тъй като влагат повече в развойна дейност, технологии и материали. От друга страна, ако станат прекалено екстравагантни, имат всички шансове да отидат в небитието. Нещо такова наскоро се случи компанията Bristol. Затова на луксозните марки често им се налага да свалят летвата и да стават „по-народни“. Но прекаленото залитане в тази крайност се отразява на реномето и печалбата. Тънкостта е да се намери балансът - и, ако се съди по резултатите на 8 премиум марки през последните 20 години, на мнозина това се отдава.

Снимки: Производителите

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Много повече са хората с пари... просто.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Пазарите се разшириха значително след 90-та година и 10-ната последвали години натрупване на капитал. Китай, Русия, Източна Европа. Положението в други, не-комунистически държави също доста се промени - Индия, Виетнам, арабите.
  • #2
    356 ( преди 4 години )
    Тщеславие, това естествено състояние на човека, експлозивно нарастващо с увеличаваните на доходите му, е в основата на потребление на тези коли. Затова и производителите постоянно усъвършенстват своите коли, да са подходящи за тези, и ги спекулират с все по- "летящи" нагоре цени. Но има и хора, за които това не е от значение, наскоро писахте такава статия за такива "велики" спортисти и др.,та да ги видим, че и такава има, които карат непретенциозни коли.
  • #1
    356 ( преди 4 години )
    Аз мисля, че не толкова им се налага да свалят летвата и да стават по-народни, защото те не са такива и не ми се налага, а даже увеличават цените си прогресивно. Защото вече предлагат повече от преди, заради самото си осъвършенстване.То прогреса е възходящ при всички даже и при бюджетните. През този 20 г. условен период за който пишете, човечеството се увеличи, богатството също, дори и в най-бедните страни, затова и потреблението е тяхна възходяща функция.Дори и в БГ вече е така.Естествено.
fallback
Последни