fallback

Lexus LS си връща V8 мотора

Седанът ще се предлага и с 4-цилиндров двигател

Преди около 3 години Lexus представи петото поколение на седана LS и мнозина бяха разочаровани, тъй като под огромния му капак не беше поставен V8 двигател. Всички предишни генерации на модела са се предлагали с таива мотори, но не и сегашната, която разчита изключително на V6 агрегати.

В компанията явно са решили да поправят тази слабост и следващият LS отново ще получи V8 двигател, съобщават медиите в Япония. Според тях, новото поколение на седана ще бъде представено през 2021 г., като ще има няколко електрифицирани варианта. Един от тях ще бъде LS 600h, който ще представлява хибрид с V8 бензинов мотор.

Засега няма яснота дали този хибриден вариант ще използва съществуващ V8 или ще получи напълно нов агрегат. Предишното поколение на седана се предлагаше във версия LS 600h с 5,0-литров 2UR-FSE (без турбо) и електромотор, развиваши комбинирана мощност от 439 к.с. За сравнение модификацията LS 500 с туин-турбо V6 разполагаше с 415 к.с.

Завръщането на V8 няма да бъде единствената промяна в гамата на японския модел. Очаква се, че Lexus ще предложи базовата версия на новото поколение на LS с 4-цилиндров двигател.

Снимки: Lexus

fallback
  • #17
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз карам лексус от 4 години. И за първи път чувам някой да казва че е бюджетен автомобил. Колега ти имал ли си въобще Лексус.
  • #16
    7 ( преди 4 години )
    Към #18 наистинали Ягуар е премиум автомобил ? Премиум на кого на Ford може би да . хахахахаах
  • #15
    пропов ( преди 4 години )
    Хора, не се залъгвайте! Лексус е изкуствено създадена марка ,също както и Ауди. Инженерно това са бюджетни коли , силно напудрени за блясък. БМВ, Мерцедес, Ягуар...правят премиум коли от самото начало. Качеството е заложено при проектирането, не да се докарва от скъпи тапицерии и мултимедия. Аз съм се возил в А8, е тропа си вътре като Фолксваген. Премиума е като аристокрацията - иска се родословно дърво, поколения на израстване и утвърждаване. Не може просто да облечеш един селянин луксозно.
  • #14
    Брандо ( преди 4 години )
    Всичко е въпрос на вкус ! Едни се кефят на японските, други на немските, а има и маниаци - алфисти, дето плюят всичко освен Алфа Ромео !
  • #13
    Хах ( преди 4 години )
    Абе момче номер 14, лексус не отстъпва по цена на вашите немски кошници. Просто хората знаят какво избират. И знаят какво да очакват. А вие купувайки немски уж премиуми , нов внос. Карани от баба до магазина. Си мислите че карате нещо качествено ли. Лексус е истински премиум автомобил. Не е направен да го режеш от светофар до светофар. А да ти носи кеф при карането. Статистиката е ясна, пребори колко гъзара с БМВ се блъскат карайки като ***.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Купувачите на немски премиуми очакват тракане, вибрации, придърпване и канцерогенни емисии, защото някой ги е излъгал че това било премиум.
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Само ще ти напомня, че удовлетворението на клиентите зависи от предварителните им очаквания. Повече от очевидно е, че купувачите на Лексус имат много по-ниски очаквания от тези на немските марки. От немските марки се очаква едва ли не съвършенство. От Лексус се очаква по-ниска цена и толкова.
  • #10
    **** ( преди 4 години )
    Към плюещите Лексус ще кажа само, че карам IS300h от 2013 година. Момчета, няма такъв кеф просто. Караш си я бавно и тежко. Гъзарски дето му викат. Прави ти кеф. Безшумна когато е на ток. Нищо не скърца. Не вие. Кожата мирише на ново. Музиката е Марк Левинсън премиум. 12 колони. Пускаш си каквото искаш, прави ти голямо удоволствие. Карайте си немските коли. Но не плюйте по японския производител. Защото той е с най висок рейтинг на доволни клиенти. И това е факт!
  • #9
    Макарон Паша ( преди 4 години )
    Ех, много ме радва фактът, че се появяват смислени коментари под статиите. Боготворенето на една марка е грешно, както и пълното
  • #8
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Естетвено че хибридната система на Тойота е виокотехнологична - с нея покриват безпроблемно всички стандарти за емисии. Това например е нещо непосилно за немските каски, които ще плащат много милиардни глоби тая година. Да не говорим пък колко милиона тона канцерогенни емисии ще произведат с "читите" и тракащи дизели.
fallback
Последни