fallback

Toyota продаде над 15 млн. хибрида

Компанията е спестила 120 млн. тона вредни емисии на планетата

През 2020 г. компанията Toyota е преминала границата от 15 млн. продадени хибрид по цял свят. Стартът беше даден с пускането на първото поколение на Prius през 1997 г.

Само в Европа японският производител е пласирал 2,8 млн. хибридни машини. Към момента гамата на Toyota и на бранда Lexus, наброява 44 модела, които се задвижват с комбинация от двигател с вътрешно горене и електромотор. Те се продават в повече от 90 държи по света.

По данни на компанията, хибридните технологии на Toyota, които се предлагат от същите тези 44 модела, до момента са съкратили нивата на вредни емисии СО2 с повече от 120 млн. тона по цял свят.

В Toyota вече работят върху следващата цел, която са си поставили, а тя е - електрификация на цялата гама от предлагани модели  в Европа. Засега японците не бързат да залагат на чисти електромобили, тъй като искат преди това да бъдат готови с мрежа от бързи зарядни станции, които да се използват.

Снимка: Toyota

fallback
  • #4
    Нев ( преди 4 години )
    #анонимен ( преди 14 минути )"Не е вярно - VW са по-добри!"Да, вярно, по-добри са в "чистите и сини" дизели, доста се гърмеше по медиите за тяхното превъзходство, не сме пропуснали новината, споко!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е вярно - VW са по-добри!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Японците, корейците и китайците са добре (донякъде и Тесла, но и те са зависими от външни компании). Най-големите производители на батерии в света са и са монополизирали пазара. Другите държави и марки да му мислят! Немците голям го вадеха с техните чисти дизели, но бързо се приземиха и сега изпадат в трета глуха...
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Добре, че са Тойота да движи автоиндустрията напред и в бъдещето! Ако разчитахме на немските високи технологии, щяхме да си тракаме с нафтовите печки и да стоим в миналото. Тяхно е и водородното и електрическо бъдеще. Тяхната е лесна. Имат дял в Панасоник, Денсо е тяхно и батериите не са им грижа. С тяхна помощ Тесла ги получава и произвежда. Така, че когато решат могат да преминат на електрички, но не бързат, защото има и други алтернативи.
fallback
Последни