fallback

10-те най-добри хибридни кросоувъра

Класацията на Autocar е за моделната 2020 година (ГАЛЕРИЯ)

Днес кросоувърите, включително хибридните, се ползват с най-голямо търсене на автомобилния пазар. Те идеално съчетават мощност, маневреност, практичност, комфорт и икономичност. Освен това се вписват перфектно в строгите стандарти за емисиите на CO2, което стана още един тласък за бързото развитие на сегмента. Често хибридни кросоувъри избират хора, които още не са готови да преминат към чисти електрически автомобили и напълно да се откажат от ДВГ. Или такива, които често са на дълъг път и не могат да отделят много време за зареждане на батерията. В този случай хибридът е чудесна алтернатива, особено като се има предвид, че на пазара има оферти за всеки джоб. Британското издание Autocar събра 10-те най-добри плъг-ин хибридни кросоувъри от семейния, компактния и луксозния сегмент на моделната 2020 година.

fallback
  • #14
    Ама ти вЕрно? ( преди 4 години )
    Ама ти вЕрно ли написа толкова много глупости? Не ти се вярва ама една малка държавица като Япония, диктува целия автомобилен свят. Като започнеш от хибридната технология, водороднота технология, дори и белия led, с който европейските премиум са украсени като елхи, са създадени там. Колко европейски производителя се отказаха от дизела? Колко японски се отказаха от дизела? Японците винаги ще са номер 1, не случайно, това мястото където слънцето изгрява първо. Ако не си ме разбрал - ДИИИИИИИИИИИИЙ
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    "Хибридите на Тойота са съвсем успешна премиум технология." вЕрно ли? Затова ли на върха на моделите им са V6 и V8 без грам хибрид по тях? Същите, които супер-мега-хипер "иновативните" и "високотехнологични" японци не могат да направят достатъчно екологични, за да ги продават в Европа...
  • #12
    ДИИИЙ ( преди 4 години )
    Гледам, само ДИЙ пичове коментират... никой не искал хибридната има технология - ама да, като правиш дизел и през 2020г., как ще вземеш нещо от което и ХАБЕР си нямаш. Разбирам ги напълно. Аз не съм видял нищо ново от ервоГейските премиуми. Хибриди, водород - нещо ново, новото което се очертава да е бъдещето. Тука говорим за ЕКО, не за динамика. Говорим за бъдещето, за моето, твоето... и тези след нас. Евро премиум - дизел и лъжа.... БОЖЕ, къде са японците, къде са европейците. ДИИИИИЙ
  • #11
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота не е спомената, защото е кралят на хибридите и няма нужда да бъде между набедени модели от статията. Навсякъде по света, човек, като чуе думата хибрид, надеждност, здравина, първата асоциация, която прави е с Тойота.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    тойота си я дава технологията, ама никой не я иска :) хаха ... сигурно е много яка, *** не я разбират другите... ех мъко..
  • #9
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Хибридите на Тойота са съвсем успешна премиум технология. Работят тихо, плавно, равномерно, не придърпват за превключване на предавки, нямат канцерогенни емисии. Разбира се, така е в целия свят с изключение на "претенциозните" европеийци които вярват че тракащия придърпващ канцерогенен дизел може да бъде "премиум". Е, на кой колкото му стига акъла.
  • #8
    Аааа ( преди 4 години )
    Пуснаха си патентите, заради "далеч по-луксозните европейски" коли. Просто европейските премиум, и хабер си нямаха от хибрид, та за тях ги пусна тойота патентите. Да вземат и те направят "нещо", ама ДИЙ. Имаше цяла статия защо тойото пуска патентите. Та за хибрида ок, ами водородната им технология? Ааа чакай че за евро премиума станаха ДВЕ ДИЙ
  • #7
    Край ( преди 4 години )
    Можеше да има добри немски хибриди и ел. коли обаче затвориха завода за батерии в Никопол. Немската авто-промишленост отива на закриване. За сега се правят, че не е вярно щото правели боботещи V8 които дигали 300, ОБАЧЕ нормалните хора по света това не ги интересува. Нито инвеститорите - виж цените на акциите им.
  • #6
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Има хибрид от Аустро-Даймлер,1935 година,патентован,с автор Фердинанд Порше,когато туйота правят шевни машини, толкова за дошовците и специално за страйкърчо на мама
  • #5
    То е ясно ( преди 4 години )
    Защо Toyota я няма в тази класиция... ами логично е, тези които го създадоха и внедряват от 1997год(по времето на 1.9TDI премиум колите) е нормално да ги няма. То е логично че техните хибриди са номер 1, и че всички останали са бледи копия на тяхната хибридна система. Ще се повторя Toyota и хибриди - 1997 година. Премиум колите - 1997 година - TDI, CDI, D, и други ДИЙ кончета иновации, макар че и през 2020 пак сме на Диииий
fallback
Последни