fallback

Как ще купуваме коли след 15 години?

Германско издание посочва най-важните критерии при избора

Автомобилните концерни поставят на своите модели различни асистенти на водача, като добавят и все по-сложни функции, голяма част от които не се де използват. Постепенно превозните средства се превръщат в „умни“ машини, като един ден те ще изземат управлението от човека. Затова и експерти от германското издание Automobil Industrie решиха да разберат, кои ще бъдат решаващите критерии при избор на автомобил след време. Те задават въпроси на редови работници от автоиндустрията и получават различни отговори.

Експертите питат какви ще бъдат основните характеристики, на които ще се обръща внимание след 15 години, за да може един автомобил да се превърне в бестселър. Само 9,7% от анкетираните отговарят, че качеството ще бъде от значение при избора им. Лидер в отговорите е цената  27,%, следвана от наличието на системи за автономно движение (24,7%) и видът на двигателя (22,3%). 

Любопитното е, че отговорът „дизайн“ е избран от едва 2,0% от запитаните. Оборудването е посочено от 3,2%, а възможностите за връзка – от 3,9%. Същият въпрос е зададен и на хора, които са си купили нова кола през последните 2 години. Те поставят на първо място силовия агрегат (26,7%), след това е цената (22,7%) и надеждността (18,2%). Предлаганите функции за автопилот са важни само за 12%, от дизайна се интересуват 2,9% от респондентите, оборудването е важно за 1,5%, а свързаността – за 4,4%.

Любопитното е, че на последното изложение CES се видя, как големите производители (като Daimler и BMW, например) виждат автомобилите на бъдещето. За тях най-важни са свързаността и автономните технологии, което показва, че мненията на редовите работници в индустрията се различават значително от тези на нейните стратези.

Снимка: Motor

fallback
  • #9
    сепуко харакири ( преди 4 години )
    Дошовците пак са налазили...
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    аз мога да се обзаложа, че Горубляне и Дупница ще си ги има и след 15 години... и пак ще се пазарува от там.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Ми щом толко разбираш карай си там Киа-та, па ни остави нас да се мъчиме с S-класите!!
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 Заради това немците все още продават толкова, защото никой не гледа качеството. Робуват на марки, на някакъв фалшив имидж и на това какво ще кажат хората. И то само хората, които нищо не разбират от коли, защото тези които разбират щяха да им се смеят на акъла.
  • #5
    Никола ( преди 4 години )
    Никой не гледа Качеството на първо място.Жалко е....и тъпо
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Ха, нещо твърде лично приемаш нещата! Да нямаш, верно, нещо общо с Хюндай, ако ме разбираш, какво точно имам в предвид!?!
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    #2 Карай, колело бе дженди, като няма немско тогава! Ама как, ти така ще се излагаш с други марки. Не може! Щом няма немско, колело или пеша щото за градски транспорт пари нямаш. Аре сега си мий краката и лягай, че утре ще ставаш рано да пасеш козите!
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Е не бе, ще караме само Тата, Киа и чат-пат Хюндай ..... да та .. у Хюндая
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    А немското издание посочва ли дали някой ще купува немски коли изобщо след 15 г., ако примерно има такива?
fallback
Последни