Tesla Model 3 Performance се изправи в две драг състезания на класическата дистанция от 1/4 миля (402 м) срещу новия електрически Harley-Davidson LiveWire и мотоциклетът спечели и двата пъти. Поради особеностите на ускоренията си, електрическите автомобили се утвърдиха като много бързо в такива състезания и редовно "пердашат" автомобилите с ДВГ. Предишни опити показаха, че Harley-Davidson LiveWire не е в състояние да победи Model S, но по-младият модел се оказа по силите му. Ясно е, че Tesla тежи значително повече от Harley-Davidson, но пък седанът има значително по-добра аеродинамика.
В първото състезание LiveWire измина разстоянието за 11,67 сек, със скорост на финиша от 176,82 км/ч. Model 3 даде време от 11,71 сек и 182,16 км/ч на финала. Мотоциклетът реагира по-бързо на старта, не е ясно какво чакаше шофьорът на Tesla преди да отлепи. Задвижването на четирите колела позволи на седана да се движи по-бързо в средата на състезанието, но LiveWire върна аванса си към края на дистанцията. Във втория опит резултатите и на двамата участници се оказаха по-добри: 11,64 сек и 177,88 км/ч за LiveWire и 11,70 сек и 183,64 км/ч за Tesla Model 3. Най-вероятно Model 3 ще спечели на по-дълга дистанция, защото близо до финалната линия разстоянието между съперниците доста намаля.
На автомобилното изложение в Женева през 2019 г. Harley-Davidson обяви, че пробегът на електрическия LiveWire ще бъде с близо 50 км повече от първоначално планирания, или 225 км с едно зареждане. По-рано от компанията бяха заявили, че максимума, който електрически мотоциклет ще може да измине, е 177 км, а в комбинирания цикъл - 140 км. Цената на LiveWire започва от 29 799 долара. Това е значително повече от другите електрически мотоциклети на пазара днес. Компанията Zero, която наричат "Tesla сред мотоциклетите", продава своя модел Zero S за едва 10 995 долара, а Zero SR - за 16,495.