fallback

Неизвестните модели на "Москвич"

Модел с брезентов покрив, миниван и хечбек, който си остава само идея

Следвоенната история на АЗЛК (Автомобильный завод ленинских комсомольцев) в Москва, в който се произвежда един от най-известните модели в историята на Съветския съюз - „Москвич“, започва през 1948 г. с копие на германския Opel Kadett K38. Руският вариант първоначално става известен като „Москвич-400“ и на външен вид почти повтаря германския модел. Постепенно започват да се правят някои промени – например, резервната гума е монтирана под багажника, който е с мизерни размери. Новият вариант обаче също не стига до серийно производство, за разлика от „Москвич“ 402, който се качва на конвейера през 1956 г. 

Неизвестните модели на Москвич (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    #9 Освен това, което си изброил се инвестираше много в образование, медицина и наука. Когато инвестираш в материалното се вижда резултата, такъв, какъвто е сега. Когато се инвестираше в неща, които не могат да се купят с пари, резултатите са съвсем други и извисяват хората. Материализма, лакомията, либерализма, потребителското общество... ще погубят човечеството. По-зле сме от животните. Няколко % хора държат над 90% от ресурсите на земята, докато умират хора от глад и жажда. А войните...
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    #7 От кого да го купят този патент? Тогава запада не са продавали нито стоки, нито патенти на комунистическия блок. Най-много стари технологии, какъвто всъщност е Москвича дванайстак, който е копие на мотора на BMW-1500. А и не е имало нужда от кой знае какви коли. Времената са били такива, че се е гледало на съвсем различни неща. Космонавтиката, космически кораби, военни технологии, инфраструктура и т.н.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Чувам от двора на съседите викове, поглеждам и виждам - бай Пешо се подал половината навън от прозореца на москвича си (отдавна не в движение) и крещи:- Шестдесет и две-е-е! Шестдесет и три-и-и-! Шестдесет и четири-и-и! Шестдесет и ***-е-е-ет!!!Питам кака Мара:- Кво му става на бай Пешо?!?- А бе, остави го. Пенсионирал се е днес...
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Винаги съм се чудел защо СССР са се опитвали да открият топлата вода, парите които са отивали на вятъра в някакви измислени конструкторски бюра са били предостатъчни да су купи някой патент и да не се занимават с експерименти.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 И аз така виках, докато не си взех Фолксваген...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    няма по-кофти коли от тези
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    На мен първата ми кола беше Москал, наследство от дядо. След него всяка следваща кола ми се струва огромен технологически скок. Но старата танкова тенекия си имаше и чар :)
  • #2
    Селянин ( преди 4 години )
    Хубави модели за годините. Жалко, че партията не ги е подкрепила :)
  • #1
    Highlander ( преди 4 години )
    Най - великата марка автомобили създавана от човек. Европейски и Американски автомобилостроители могат само да се учат от тях.
fallback
Последни