fallback

Кой е най-добър извън пътя - Ford Ranger, VW Amarok или Toyota Hilux?

Трите пикапа премериха сили в няколко изпитания на гежък терен (ВИДЕО)

Ford Ranger, Toyota Hilux и Volkswagen Amarok за три от най-сериозните имена на европейския пазар на пикапите. В новото си видео в своя YouTube-канал екипът на Carwow се опитва да разбере, коя от тези машини е най-подходяща за движение по тежък терен.

Трите пикапа със средни размери са оборудвани с турбодизелови двигатели. Моделът на Ford разчита на 2,0-литров  четирицилиндров мотор с мощност 213 к.с. (500 Нм). Пикапът на Toyota е получил 2,4-литров (също 4-цилиндров) агрегат с мощност 148 к.с. (400 Нм), докато кандидатът на VW има 3,0-литров V6 с 204 к.с. и 500 Нм.

Изпитанията включват различни надпревари при изкачване на баир, както и гонка в U-образен участът от пресечена местност. Накрая се проверят и системите да спускане по кален терен. Пикапите на Ford и Toyota имат скоростни кутии с понижаващи предавки и блокировка на задния диференциал, докато Amarok е принуден да се спрява само със система за управение на тягата и допълнителен оф-роуд ржим.

Въпреки това, технологията на VW се оказва достатъчно добра, за да може пикапът да спечели няколко изпитания. А последното от тях е преминаване през водно препятствие, което е и доста атрактивно.

Снимка и видео: Carwow

fallback
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Да де, затова по света е пълно с фв, амарок. Гледайте видиата от конфликтите в Близкия изток и Африка. Кара се само Тойота.А там ги използват безжалостно без фирмен сервиз. Имаше статии, как ИДИЛ внася заобиколно нови хайлукс и др. тойоти. И колко са се повишили продажбите на японците покрай това.
  • #4
    ( преди 4 години )
  • #3
    ( преди 4 години )
  • #2
    До #1 ( преди 4 години )
    Абсолютно съм съгласен. Още повече в сравнението използват най-евтината модификация на Hilux, която е няколко хиляди паунда по-евтина от 'конглокенцията'
  • #1
    none ( преди 4 години )
    Европейския пазар на пикапи е най-вероятно 1% от световния пазар на пикапи, от който ФВ Амарок държи максимум 1% (едва ли е случайно). Та ако се абстрахираме от рекламата която ФВ са решили да направят на нещо което никой не купува, сравнението трябва да е между Тойота, Нисан, Форд, Шевролет и Митсубиши. В джунглите на Латинска Америка, основно се карат Тойота, Нисан и тук-там някое Митсубиши. Голям фън е като пристигне някой турист с Киа или Хюндай и затъне, та се налага да го вадят.
fallback
Последни