fallback

Как се държи батерията на Tesla Model S след 235 000 километра?

Ако възможната й деградация ви спира да си купите модела, вижте видеото

Искате ли да разберете колко добре се държи батерията на Tesla Model S след пробег от 146 000 мили (235 000 километра)? YouTube влогърът Брандън Флаш дава много интересен отговор на този въпрос.

Едно от най-големите притеснения, които имат потенциалните купувачи на електрически превозни, е колко дълго ще издържи батерията. Въпросът е резонен, защото електромобилите все още са сравнително нови и няма данни, събирани с десетилетия, които да показват какво точно да очакваме от химикалите, използвани в батериите им.

Хората знаят какво да очакват от техните автомобили с ДВГ - колко често се нуждаят от поддръжка и колко дълго издържат двигателят и трансмисията. Но при електромобилите най-скъпият компонент в цялото превозно средство е голяма неизвестност, което представлява основен проблем при вземането на решение за покупка. Това също е част от причината, поради която много хора избират да наемат електромобил, вместо да си купят такъв.

Във видеото Флаш зарежда напълно своя Tesla Model S 70D от 2015 година, след което го кара до изчерпване на енергията, за да измери колко кВтч използва колата. Това дава ясна картина колко от оригиналните 70 кВтч все още са на разположение. Флаш е изминал 146 000 мили (235 000 км) с автомобила си досега и отдавна е надвишил 1000 цикъла на зареждане.

Може да се изненадате колко добре се държи батерията, дори да сте сигурни, че тези на Tesla са проектирани и създадени да изкарат дълги години. И все пак колко добре? Model S на Флаш е запазила около 83% от първоначалния си капацитет. Това е средна годишна загуба от едва 3,4% за автомобил с много голям пробег. Средният американец изминава около 15 000 мили (24 150 км) годишно. Пробегът на този автомобил е двойно по голям - средно 48 300 км годишно.  

fallback
  • #6
    #4 ( преди 4 години )
    A ти колко от тези тЕсли си тествал в какво състояние им е батерията. Тя и на 1 милион км може да е с оригинална батерия, ама като има останал капацитет от 100 км какво от това
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    То за 40к евро ще си вземеш чисто нова Модел 3 SR от Румъния, или събери още 8к за LR. A ако са прави groupie-тата на Мъск, че когато отвори фабриката в Германия и отворят представителство на Балканите сигурно и за под 40к ще можеш да спзариш LR което ще си е оферта.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #2 Много ги разбираш нещата. Чудя се само, колко ли Тесли си имал, че си такъв "специалист". В немското мобиле има Тесли с над 350 000 км и не са им сменяни батериите. Много е топло в Германия, нали?
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Гледах току-що цените в немското мобиле и не съм очарован. Модел S от 2013-2015 г. 100-150 000 км са над 40 000 евро. Нещо не ме кефят тези цени. Явно Тесла държат високи, много високи цени втора ръка.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е трудно да се постигне такъв резултат ако живееш на сравнително топло място, колата не е помирисвала суперчарджър, никога не е зареждана над 90% и никога не е разреждана под 20%. И станаха много акота
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    При тези навъртени км.при моето каране ще ми са необходими около 10 г. Значи за 10 г.ако капацитета на батерията падне до 80% е един супер показател за батерията. Впечатлен съм! Панасоник са направили наистина много добри батерии. И това са старите им батерии от преди 5 г. Сегашните нови са подобрени с по-добри показатели и надеждност и би трябвало да издържат повече. Значи излиза, че и на старо може спокойно да се купи електричка на малко км.и год.поне ще си сигурен в навъртените км на колата.
fallback
Последни