IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Две американски марки с нов представител в България

Вносителят на Hyundai ще представлява брандовете RAM и Dodge

Две американски марки с нов представител в България

Компанията IND Commerce, която е официален вносител на Hyundai за  България, ще предлага още две марки у нас – американските RAM и Dodge. За целта започва изграждане на дилърска мрежа, като първата крачка в тази посока е направена. Това е старт на проект за нов търговски и сервизен център за гаранционно и извънгаранционно обслужване на марките в гр. София, който предстои да бъде завършен в най-кратки срокове.  

„За нас е удоволствие и привилегия да върнем на българския пазар легендарните американски марки, давайки възможност на техните почитатели да се насладят на несравнимите им възможности и неповторимата емоция от шофирането на тези дръзки и мощни автомобили, които са не само превозно средство, но и същевременно стил и начин на живот. Силни марки, надежден партньор, екип от професионалисти – това са основите, върху които ще градим успеха на Dodge и RAM в България.“, споделя Марин Марков, бранд мениджър на двете марки. 

RAM пикап

В търговския и сервизен център на IND Commerce в гр. София, „Околовръстен път“ 260, вече могат да бъдат разгледани първите автомобили от моделната гама на RAM, както и моделът Dodge Durango, който предлага 7 места и 5,7-литров V8 двигател HEMI. 

0 от 500
  • #7
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Неук ( преди 6 месеца )
    Били са независими, когато са придобивани от фирмата майка, но сега от това остава само сантиментален спомен ( американците много обичат това ). Ще ти дадат спомени как еди кой си създал чертежче на Шевролет преди 90 години, нищо, че колата си е същински Буик, но радиусът на калниците му бил с "цели" два сантиметра по-малък и ДВГ-то било с 2,4 кубични инча по-голямо, а ск. кутия била сглобявана със 17, а не с 18 болта, а черното било с два нюанса по-тъмно.
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Неук ( преди 6 месеца )
    Тц, не бъркам.НО в 500 знака няма как да Ви обясня начина на формира на моделни семейства, а не марки, в американското автомобилостроене и разделянето на зоните, в които се развиват. Това не е ФВ груп, с приблизително 10 марки в него, някои от които самостоятелни донякъде, други дъщерни, трети собственици на част от акциите на ФВ т.н. РАМ си бяха Додж РАМ, но се отделиха в самостоятелно подразделение, а додж си произвежда два масъл кара и три вагонетки, а РАМ са си само пикапи.
  • #5
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Бъркаш понятията, Фиат-Крайслер е компанията майка, както са Даймлер-Бенц, БМВ Груп и Фолксваген АГ. Додж, крайслер, РАМ, Фиат и т.н. са марки под шапката на компанията, а всяка марка си има модели. Така че, Додж и Рам са различни марки
  • #4
    2 rate up comment 6 rate down comment
    Неук ( преди 6 месеца )
    Фиат Крайслер е марката, собственик на моделните семейства РАМ и Додж. Марка е Мерцедес, БМВ и др. В случая марка е Фиат Крайслер, а цитираните са модели под нейната шапка. Съгласен съм, че е по-трудно човек да се справи с американския начин на автомобилостроене и бълване на модели ( като различни марки ) под шапката на една голяма такава - като Дж. Мот. Корп или Форд, но не пречи да опита. И моля този път не трийте критиката ми, защото ще го възприема за ограничаване на свободата на словото
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Петър ( преди 6 месеца )
    Двете отделни марки са. Преди няколко години решиха да ги направят самостоятелни една от друга. За пикапите е РАМ, а всички останали останаха Додж.
  • #2
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 6 месеца )
    Да мълчиш. Това да не е 20 годишен нафтов клозет бре разбирач? Карах Додж от бурканстар 9 години и мога да кажа, че такава проста и неубиваема кола нема.
  • #1
    5 rate up comment 11 rate down comment
    американец ( преди 6 месеца )
    абсолютни ***.да не говорим , че трябва да си петролен шейх за да караш тая каруца тук