fallback

Renault Talisman получи автопилот и нов турбомотор

Продажбите на обновения седан стартират през лятото

Корпорацията Renault обнови флагмана си при леките коли Talisman, който ще бъде на разположение на дилърите на марката през юни. Моделът получи разширено оборудване, автопилот от второ ниво и нов турбомотор с 3 цилиндъра.

Промените във външния вид включват нови решетка на радиатора и предна броня. Оптиката е със светодиодни елементи, а матричните фарове се предлагат като опция. В салона е поставен нов 10,2-инчов цифров приборен панел и мултимедиен комплекс  Easy Link с 9,3-инчов дисплей. Той работи с Android Auto и Apple CarPlay.

Обновеният седан на Renault е оборудван с автопилот от второ ниво, който може да поеме управлението на автомобила при скорост до 160 км/ч, като самостоятелно ускорява или спира напълно. При това, Talisman си остава единственият модел в сегмента, който стандартно разполагас шаси 4Control със завиващи задни колела. Освен това, автомобилът има и адаптивни амортисьори.

Новост при двигателите е 3-цилиндровият бензинов турбомотор с обем 1,3 литра, развиващ 160 к.с. Той е комбиниран със 7-степенна роботизирана скоростна кутия с два съединителя. Предлага се и досегашният 1,8-литров двигател с 225 к.с., познат от Renault Megane RS и Alpine A110.

В гамата задвижващи агрегати влиза и 4-цилиндров дизел с обем 1,7 литра, който се предлага със 120 или 150 к.с. в зависимост от пазара. Той се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия. 

Talisman също така е достъпен и с двигател 2.0 Blue dCi в два варианта на мощност - 160 или 200 к.с., като тук трансмисията е 6-степенен автомат.

Снимки: Renault

fallback
  • #5
    Bat ico ( преди 4 години )
    Аз проблем с горене на масло при чисто нова кола от ВАГ, не съм виждал. В момента карам 2.0 тди 177 кс, и си правя обслужване според предписание 2г или 30к км. Шеста година вече нито съм проверявал ниво на масло, нито съм доливал, антифриз също. Баща ми имаше пасат от 96г 1.9тди 110 кс, за 10 години каране и 160-170к км така и не беше доливал масло между две смени, колата беше на 150к км като я купихме от Ванто трейд
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #3 То, ако е само 2 л. на 10 000 км си е направо супер. На ВАГ масларниците по 0,5-1 л. на 1 000 км харчат, като нови, а като се поразработят почват още повече. Щом редакторите на АБ си карат 5 л. туба с масло в багажниците на ВАГонетките смятай какви масларници са. И това за нови коли говорим.
  • #3
    аман от миксери ( преди 4 години )
    1.3 160 к.с. ... всичко е супер, ама да почнат да казват и разхода на масло на 100км, заеднос тоя на бензин.Щото тия миксери горят по 2л+ на 10к км. И на 100к км са леш
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Двигателя 1.3 160 к.с. е 4 цилиндъра, не е три.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    3 цил. на тоя кютюк не са ли малко? На моята кола автопилота е 1-во ниво от преди 3 г.и също намалява, спира сам, отегля, ускорява ,разпознава пешеходци, знаци, маркировка и т.н. Така, че изброеното тук за 2-ро ниво не зная какво е по-различното.
fallback
Последни