fallback

Toyota разработва нов вид батерия за хибридни автомобили

Очаква се тя да бъде инсталирана в моделите на компанията през 2021

Toyota Motor Corporation и Toyota Industries Corporation обявиха, че започват да работят върху нова батерия за хибридни електрически превозни средства (HEV). Тя се разработва в очакване на по-нататъшно развитие и появата на пазара на нови хибридни модели, които, според японския автомобилен производител, се очаква да бъдат още по-широко разпространение в бъдеще.

Двете компании също така обсъждат и въпроси като разработването на целеви модели автомобили, както и спецификации на батериите, преди да оборудват Toyota HEV с новите акумулатори. Освен това Toyota Motor Corporation и Toyota Industries Corporation ще си съдействат в разработването на технологии и продукти в подкрепа насърчаването на електрифицирани автомобили, защото автомобилният производител се стреми да намали емисиите CO2, за да намали негативните глобални климатични промени.

За да се отговори на увеличеното търсене на хибридни автомобили Toyota, се предвижда производството на новата батерия да започне в завода на Toyota Industries в Кайова (Обуши, префектура Айчи) и на мястото, собственост на компанията, разположено до фабриката в Хигашиура (префектура Айчи). В бъдеще Toyota Industries ще си партнира с Toyota за създаване и укрепване на веригата за доставки. Очаква се новата батерия да бъде инсталирана в хибридните модели на Toyota в края на 2021 година.

fallback
  • #13
    анонимен ( преди 4 години )
    От какви спирачки е пестила Тойота бе хейтъре ВАГенски? Я кажи и ние да разберем каква простоия нова си намислил! Няколко технически и експертни комисии от министерството на транспорта на САЩ не успяха да открият проблем, обаче ти знаеш, че е имало. Щом знаеш такива неща, които ниикой друг не ги знае, дай техническите елементи и системи, които са били проблемни и са давали дефекти. Добре е, че най-после си призна, че си хейтър и спамер. Има значи някаква надежда да ти дойде акъла.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Хейтя всичко японско, защото имам наистина лош личен опит. Не че съм привърженик на "голямата тройка". Но няма как да уважавам компании, които пестят от фундаментални системи като спирачките, например. Ясно е, че не всеки се нуждае от лукс, но със безопасността компромис не мога да направя. Иначе всичките са за хейтене. В днешно време имаме асемблатори, а не производители на автомобили.
  • #11
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Водородни горивни клетки, батерии с твърд електролит, надеждни хибриди с ниски вредни емисии с батерии собствено производство и стабилна печалба - навсякъде лидер е Тойота. А немските смешници бълват канцерогенни дизели и спират електромобилите защото китайците им спират батериите.
  • #10
    Швабен зи каскен ( преди 4 години )
    Хех, ВАГи, NiMH батериите към момента всъщност са по-скъпи от Li-ion. Но основната причина Тойота да ги ползва е сигурността - да си чул Приус да се е самозапалил като Тесла или Порше? Колкото до технологиите - положението е Тойота и всички останали. Единствения голям производител който покрива новите европейски норми за емисии.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота ползва за част от хибридите си никелметалхидридни батерии не поради изостаналост, а заради други причини. Всеки, който се е интересувал от техните хибриди знае защо. Обяснявал сам го тук, както и др.колеги знаещи са го обяснявали. На неукия хейтър оставям да си го намери и прочете. Всъщност той не е читател, а писател и така ще си остане неук хейтър. Следващия път пак ще обяснява Тойота колко били изостанали и как пестелив...
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Въпреки че, за да хейтиш тойота, ти явно си привърженик на "голямото трио", за което, няма какво да кажа, справят се. Но само на фона на европейското автомобилостроене, което, последните години, е крайно изостанало в технологично отношение. Европейските производители преживяват напълно закономерния спад на английската автоиндустрия през 70-те и 80-те, американската автоиндустрия през 70-те, 80-те и 90-те и японската през 2000 - 2010. Икономиката е циклична, бяха на върха, сега умират, това е.
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Мда, това мога да го приема. не съм убеден, че това е причината, но звучи къде, къде по-разумно от факта, че просто не могат да го направят. Съгласих се с теб
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    8 - ти нали не си мислиш сериозно, че тойота, или който и да е от другите големи производители, в наши дни, не може да си набави нужната технология. Било то за батерии или каквато и да е друга. Това е възможно, само ако тази технологиия е изключителна собственост на пряк конглокент, който не иска да продава. Литийно - йонните акумулатори не са такава технология. Причините са други, не технологично изоставане
  • #5
    бавареца ( преди 4 години )
    различното на батериите идва от това че за хибриди батериите работят в различен режим - повечето време са между 30 и 80% заряд а не както при EV - пълен разряд/заряд. и най вероятно трябва да дават висока мощност от по малка по капацитет батерия - примерно 100 кВт от батерия с 5кВт.ч , което е доста различно от 250кВт можност от батерия със 80кВт.ч капацитет
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #5 Няма как да има нещо ново в Тойота за хора на които най-новото винаги се е означавало с три букви: TDI
fallback
Последни