IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ford и Mercedes взеха наградите "Автомобили за работа"

Хибридният Transit, пикапът Ranger и камионът Actross спечелиха конкурса

Ford и Mercedes взеха наградите

Победителите в ежегодния конкурс "Автомобилите за работа" бяха връчени на церемония в София. С два награди за 2020 г. беше отличен Ford, а една взе Mercedes-Benz.

Призовете са разделени в 3 категории - "Камион на годината", "Ван на годината" и "Камион на годината". В първата от тях победител е новият Mercedes-Actross, чието производство стартира в средата на 2019 г. Камионът на германската марка спечели, благодарение на редица нови технологии, сред които е автономно управление от второ ниво. Actross е и първият камион, оборудван със системата Mirror Cam, при която познатите външни огледала са заменени от камери.

Mercedes-Benz Actross

При "Ван на годината" победата е за Ford Transit Custom Hybrids. Моделът също предлага нещо напълно ново в този сегмент, а именно - хибридна задвижваща система. В нейната основа е 1,0-литровият двигател ЕcoBoost със 120 к.с., който е подпомаган от електромотор. Само на електричество Ford Transit Custom Hybrids изминава до 56 км. Моделът е достъпен и във вариант с "мек хибрид".

В третата категория - "Пикап на годината", първото място отново е за Ford, като печели Ranger. От журито, в което влизат 23 автомобилни журналисти от 23 държави, обявиха, че са избрали версия с 2,0-литров турбодизел с мощност 213 к.с.

0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 Всезнайко, ти Киа Пиканто с Форт Транзит ли сравняваш? Ти виждал ли си Форт Транзит и знаеш ли какво е това. Пусни си търсачката и ще видиш! И всичкото това нещо е предназначено да кара товари. Хайде сега вкарай малко мисъл и си представи как1 л. 3 цил.моторетка влачи 3,5 тона със 120-130 км/ч и е с около 2000 об/мин. И не са смо оборотите, а и натоварването на двигателя. При атмосферния имаш само вдигане на обороти, а тук не само обороти, а и огромни натоварвания и налягане. Чаткаш ли?
  • #4
    2 rate up comment 2 rate down comment
    хахахаха ( преди 4 години )
    Абе чадо всезнаещо, аз също съм против 3-цилиндрови с 1л обем, но съм карал Киа Пиканто с 0,9л ТУРБО и при 120-130км/ч е с обороти подобни на дизел- малко над 2000об/мин та ако се съсипе двигателя , бъди сигурен че няма да е от това. Съвсем различно е при атмосферните, където всеки път като решиш да задминеш и трябва яка цедка до 4-5хил об мин
  • #3
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Светли ( преди 4 години )
    Хаах разбирач!
  • #2
    8 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Камион на годината 2 пъти ли сте избирали, че го повтаряте. А тоя хибридни Форд Транзит с това миксерче не го виждам просто. Кото го натоварили и заедно с теглото на колата, като стане 3,5 т.не виждам изобщо да е ок. Първо,че разхода на гориво ще е голям и второ мотора ще е консуматив, защото все ще е във високи обороти,за да върви и от там ресурса му ще падне тотално.Ама то все пак е Форд и е простено.
  • #1
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Щерю ( преди 4 години )
    "Призовете са разделени в 3 категории - "Камион на годината", "Ван на годината" и "Камион на годината"." - И каква е разликата м/у първата и третата категория?