fallback

Те бяха началото - забравената хибридна дузина!

Някои от тези модели все още се срещат по пътищата, макар и рядко (ГАЛЕРИЯ)

Днес автомобилният свят претърпява още една революция. Желанието да се премине към модели, които частично или изцяло работят на ток, сега е толкова голямо, че според последните данни около 40% от шофьорите в Европа, които обмислят да купят нов автомобил, не са против да станат собственици на хибрид. Това обаче не винаги бе така. Достатъчно е да си припомним какви коли ни заобикаляха преди около десетина години, когато съвременните технологии все още не бяха станали масови и достъпни. Пък и манталитетът на хората беше различен.

А по това време първите серийни хибриди вече се движеха по пътищата. Тогава те не получаваха същото внимание като днешните бензиново-електрически модели. Поради факта, че бяха много по-скъпи от аналозите с традиционните ДВГ. И не можеха да се похвалят с голяма мощност и икономия на горивото. Някои от тях все още се предлагат на пазара, но нямат голям успех. А от онова време единственият "оцелял", при това с огромни продажби, е легендарният Toyota Prius, за когото, разбира се, в тази галерия не става дума.

fallback
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Хахаха, Приус случайно били улучили кризата. Нещо, като тото са играли от Тойота и са улучили, така ли? По-простовато обяснение за успеха на Тойота с хибридите не бях чувал. Хората създават нов модел от нулата, построяват нов завод където само и единствено Приус се произвежда, инвестират милиарди само в този модел, а нашият форумен умник казва, че било случайно. Браво бе, невероятен умствен капацитет имаш! С него можеш да разсмееш всеки. :)))
  • #3
    Петродолар ( преди 4 години )
    Имаше готови за серийно производство GM, изцяло електрически, още 80-те години, т.е. преди повече от 30 години, но незнайно защо, бяха спрени.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Приус и всички останали! Доказателство е статията, която ги мери с останалите и не се включва пионера и лидера Приус, който е на повече от 20 г. и който, като цена си беше в рамките на разумното и не беше по-скъп от аналогичните дизелови варианти. Европееца обаче е упорито магаре и цели 20 г ги проспа, за да развива нафтови печки. А най-странното е, че продължава. А цитираните разходи на гориво в статията са каталожни данни, които нямат нищо общо с действителността. Тойота отново зададе бъдещето
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Струва ми се че през 2008-2014 колите бяха с по-красив дизайн.
fallback
Последни