fallback

Автомобилът си остава любимата играчка на човека

Германското изследване показва защо стандартните коли все още са важни за хората

Индивидуалната мобилност продължава да е много важна за хората, дори те да не могат да си позволят скъп автомобил. Този и други изводи стават ясни от доклад на компанията DAT, която структурира и обработва всевъзможни автомобилни данни.

Изследване, проведено сред 4000 шофьори в Германия, показва, че автомобилът си остава "любимото дете" - около 80% от собствениците на нова кола са щастливи, когато я виждат, а 90% е наслаждават на управлението и без лично превозно средство се чувстват ограничени. А 40% от анкетираните признават, че са си купили кола само за удоволствие.

Ако обаче се обединят данните от собствениците на нови автомобили и такива на старо, картината се променя. Вече само 50% са щастливи, когато видят своето превозно средство, а 20% го държат за удоволствие. Повечето от допитаните - 80%, обаче признават, че се наслаждават на карането, а 84% се чувстват ограничени мобилно, когато са без кола

Цифрите показват, че интересът към екологични автомобили все още не достигнал до масовия потребител. В Германия през 2019 г. са регистрирани 3,6 млн. нови леки коли, като само 62 281 са електрически. Според представители на DAT, това означава, че хората напълно реално гледат на нещата и не са вдъхновени от подобряването на света. Повечето от тях нямат опит с електромобили, а за колите на водород повечето дори не са чували.

Потребителите обаче имат желание да си купят автомобил с по-ниски вредни емисии - 68% от купувачите на нови коли и 58% на стари са на това мнение. В същото време те не са особено отворени към идеята за съвместно ползване. През 2015 г. само 9% са били съгласни, а през 2019 г. вече са 16%.

Тест-драйвът си остава най-важният факт за взимане на решение за закупуване на автомобил - 86% от купувачите на коли на старо и 78% от тези на нови автомобили настояват за това преди покупката. Дори 15% са готови да си платят за тест на превозното средство, което си харесали.

Асистентите на водача се приемат благосклонно от потребителите - 90% от собствениците на нови коли и 77% от тези на стари, виждат в това начин за подобряване на активната безопасност. В същото време обаче 59% от първите и 74% от вторите са недоволни, защото тези технологии увеличават стойността на ремонта в случайна нужда.

Снимка: Интернет

fallback
  • #3
    TSLA ( преди 4 години )
    Tesla e просто част от конгломерат от компании в енергийния, транспортния и аерокосмическия сектор, начело на които стои един човек. Не знам от кое столетие ти е информацията, обаче в момента щатските сателити се извеждат от ракети на Space X, не от балони ;) Колкото и да се пънеш да надуваш един балон, няма да изнесе сто тона оборудване в орбита И да кацне обратно - нещо, което НАСА и Роскосмос все още се чудят как става. Ракета да каца по г.з и то на плаваща платформа в океана.
  • #2
    до долния ( преди 4 години )
    Тесла е един балон и е нормално да е вече значително надут.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    "Според представители на DAT, това означава, че хората напълно реално гледат на нещата и не са вдъхновени от подобряването на света. Повечето от тях нямат опит с електромобили, а за колите на водород повечето дори не са чували."Тези проучвания разправяха как Тесла фалира но задмина по маркет капитализация Бмв, Мерц, VW. Да продължават с тези проучвания и накрая всички германици ще карат американски коли.
fallback
Последни