fallback

Сървайвърите на автомобилната индустрия

Топ 20 на моделите, които се произвеждат най-дълго време

Производителите непрестанно създават нови платформи или преработват старите, за да могат да вкарат различни технологии и да подобрят безопасността на автомобилите. Така те примамват купувачите с обещанието за нещо ново и свежо. Тази история обаче е за моделите, които се пребориха с тази тенденция и се задържаха в производство дълго време. 

През 2019 г. Volkswagen прекрати производството на Beetle, който е един от рекордьорите по този показател. Където обаче се намира той и кои са другите модели, оцелели дълги години на конвейера? Ето ви 20 от тях, подредени във възходящ ред.

Снимки: Производителите

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Колега, не се занимавай да обясняваш на този дето е писал първия коментар, горкия е толкова ***, че ако види собственото си отражение в огледалото, ще го напсува
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    И пак ще кажа, ако се базираме на името на модела, Шевролет събърбан е абсолютният рекордьор в дълголетие, защо не говориш за него, а за някаква тойота, която се е появила около 15 до 20 години по-късно?
  • #8
    анонимен ( преди 4 години )
    Тойота в каласацията има и тя е тази, чиято платформа не е променяна. Именно за това тя е тук, а корола не е. И за този, който ми говори за мини и за бийтъл, става въпрос именно за оригиналните версии, коит са модернизирани, но никога не са фундаментално променяни: Mini (1959-2000) и Volkswagen Beetle (1938-2003) -това са годините на производство на оригиналните модели, а не на съвременните интерпретации. Така че, да, тойота корола няма място в тази класация
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    Плиткоумниия си ти ***! За пореден път го доказваш, както доказа отново, че си писател, а не читател. Тойота в класацията ИМА! Това, обаче няма как да го знаеш. Също така има модели, които са с променени платформи, дизайн, купета и т.н. И това няма как да го знаеш при условие, че не знаеш за кои коли изобщо става на въпрос и изобщо не си в час с историята и промените им. Плиткоумността ти е пословична и винаги успяваш да я докажеш пред всички.
  • #6
    ili ( преди 4 години )
    Анонимния 1 с Королата хем си злобен хем си плиткоумен! В коментара под мен ти е обяснено кратко и просто за какво става въпрос в статията! Но ти от злоба не можеш да преодолееш факта,че няма твоята любима каруца Тойота в статията!
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Тази статия е за модификациите, които са се произвеждали най-дълго време без промяна на платформата / каросерията / дизайна / купето ... Както искайте го наречете.Това не е статия за модела на колата, който примерно на 8 години си сменя генерацията.В този смисъл статията е напълно вярна, но по-горните подробности не са описани правилно.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Да бе, а разликата между Минитата е минимална, нали! А разликата между Бийтъла и Т4 и тя е никаква нали. Общото между тях е само броя гуми. Самотой не е променен.
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Честно казано, не сте прави. Тойота корола е име. Разликата между първата и последната е, най-вероятно, 100%. Или 99,5%. Статията е за непроменяни или малко променяни модели по време на производстваото. Иначе рекордът е за Шевролет Събърбан, без конkуренция.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    Комедианти, за пореден път удряте дъното! Разбирам, че си имате спонсори, но да пропущате всеизвестни модели за сметка на други е меко казано просташко.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Умишлено ли сте пропуснали Toyota Corolla, която се произвежда вече 54 г и има над 50 млн. продадени бройки и продължава да се произвежда и продължава да се търси и продава най-много от всяка кола на света? Предполагам сте пропуснали съвсем случайно, за да не засенчи някой модел на спонсорите ви Фолк с ВАГен. Обаче много, много грубо действате, като пропущате един от най-значимите модели на всички времена.
fallback
Последни