fallback

8 автомобила на старо, които могат да ви накарат да съжалявате

При всички тях слабото место е в най-важния елемент - двигателя

Много неща могат да помрачат радостта от придобиването на автомобил, но една от най-сериозните и съответно най-скъпи е повреда на двигателя. Изданието Autorambler направи списък от 8 автомобила, които са по-уязвими от обичайното по този признак. Повечето от тях са желани на пазара на старо, като не са и чак толкова скъпи. Трябва обаче да знаете предварително с какво си имате работа, ако се спрете на тях. Все пак нека отбележим, че в случая става дума за по-висока честота на повредите, а не за стопроцентово сигурни проблеми. А и тази честота зависи преди всичко от качеството на поддръжката.

 

8 автомобила на старо, които създават проблеми (ГАЛЕРИЯ):

Снимки: Производителите

fallback
  • #13
    Дедо ( преди 4 години )
    За мен върха държи 2.0 TDI помпа-дюза код ВКР.
  • #12
    анонимен ( преди 4 години )
    Към изброените проблеми на БМВ трябва да се добави и семейството 2.0D N47 - късат или само прескача верига на 100-тина к км. 3.0D също са засегнати макар и по-слабо. И не само, че няма сервизна акция по върпоса, ами дори тези двигатели се правят близо 10 години и не им пука - ама за какво гаранцията е 100к км. А проблемите след това. Отделно бензинов двигател на Пежо никога не е страдал от горене на масло. Намесват с БМВ и започват.
  • #11
    пропов ( преди 4 години )
    Такива общи приказки не звучат сериозно. Първо и най важно е как се кара и потдържа колата. Колко шофьора, демек собственика е сменила.На колко хил. километра е. Дали е за Щатите или Европа...Аз на база такава статия, не бих се спрял от покупка на оплютите модели.
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    #11 дрънкаш пълни простотии
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    проблема с двигателите идва от неправилна експлоатация не може двигател с две турбини 6 или 8 цилиндъра и плюс 300 к. с. да се карат в градски условия и да висят в тапи тези автомобили са проектирани да бъдат натискани за да диша двигателя и редовна смяна на масла и филтри на 6 месеца или на заредени 600 литра гориво както и декарбонизация на двигателя
  • #8
    До #5 ( преди 4 години )
    Ха ха двстакенефа са пълна скръб
  • #7
    анонимен ( преди 4 години )
    На Мазда двигателя е всъщност на Форд разработка и не е японско творение. На Лексус двигателя няма проблем, а проблемът е както споменават от некачествено гориво. при добро гориво всичко е ОК и не се запушва катализатора. И в крайна сметка проблемът не е фатален и е само на един цилиндър, докато при други им гърмят целите двигатели. Както и да е хубаво е да има такива статии, за да се разбира кои са кофтите двигатели.
  • #6
    Бахмааму ( преди 4 години )
    като не са и чак толкова скъпи. ....БМВ, Лексус, Мерцедес....авторът явно кара "скъпи" Дачии и Гости...статията е пълен смях
  • #5
    :) ( преди 4 години )
    И не се споменава 1.9dci, тази класика, която продължава някак да поприпушва по нашите пътища. Карах прекрасен нерено автомобил с този иначе нелош като работа, но постоянно горящ нещо двигател - я масло, я антифриз.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Тотална немска доминация! Браво на немските инджинери! Списъкът обаче е доста кратък. Сещам се много повече немски недоразумения, които не са споменати тук и с право, защото, ако почнеха да ги изреждат статията щеше да стане прекалено дълга.
fallback
Последни