fallback

В Audi обявиха седаните за вечни

Компанията има големи планове за този тип автомобили

Въпреки, че кросоувърите продължават стремително да набират популярност, в Audi са уверени светлото бъдеще на класически седани от всички класове. В интервю за Autoblog директорът по продажбите и маркетинга на компанията Хилдегард Вортман заяви, че търсенето на седани на марката е стабилно навсякъде по света и на тях ще се разчита за бъдеще.

Вортман посочи и примери. В САЩ продажбите на A6 през 2019 г. са се увеличили с 69% - до 17 807 бройки, а на флагмана A8 - с 85% (2963). В същото време се отчита и ръст на продажбите на кросоувъри - с 61%, като лидер си остава Q5. Разбира се, в различните държави съотношението на продадените седани и всъдеходи се отличава, но в Audi са категорични, че ще продължат да развиват и двата вида модели.

Топ-мениджърът допълни, че основният определящ фактор при избора на автомобила не е неговият тип на каросерията, а дизайнът. Просто клиентите взимат решение за покупка на кола, като се ръководят от субективните си предпочитания.

"Хората виждат красив автомобили и решават да си го купят и затова търсенето на седани си остава стабилно", каза още Вортман и допълни, че в Audi са изненадани от огромни интерес към "напомпаното" комби RS 6 Avant. Търсенето на новото поколение на модела на някои пазари е превишило в пъти очакванията на компанията от Инголщад.

Снимка: Audi

 

fallback
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    #1 точно така - седанът е за средно и много заможни хора, на които не се налага да "товарят" често или въобще. А ако им се наложи - имат алтернативи като друга кола.
  • #9
    анонимен ( преди 4 години )
    #9 Абе то драйверчетата на БеЕнВенцата зная, че не сте от най-умните, ама ти определено чупиш тАпомера. Говорим за тегло разпределено между двете оси, а не за въртящ момент. Разлика правиш ли? Май не!
  • #8
    GT535d, 2011г ( преди 4 години )
    30/70 (предно-задно) стандартно, до 50/50 при необходимост.
  • #7
    читател ( преди 4 години )
    Какво да гледа хубаво бе ***. Това е запазена марка на бмв и всеки го знае че е така. Такива приказки само от шофьори на 1.6 рено бензин с газова може да чуеш.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Я пак хубаво виж дали бенветата дизеларки имат равно разпределение на тежестта между осите. хубаво гледай. А и нафтата е за трактори а не за леки автомобили.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Всяко дизелово бмв има 50/50 разпределение на осите. Бмв имат дизели по 400 коня как да не те напъват като си умрял на пътя с някой асматик.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 Що бе хечбеците и луфтбеците не доставят удоволствие ли??!?! И къде го тикна това комби не ми е ясно? Комби да доставя удоволствие?!?! Ти в ред ли си или си решил само да си почешеш клавиатурата? А нещо за нафтовите печки да кажеш? На мен пък ми е смешно някой с нафтова печка да вземе да ми се напъва. Само виж колко тежи дизеловият двигател на предната ос, виж как е разпределена тежестта между двете оси и ще ти стане ясно, че с пълно право някой със СУВ ще те изреже и ще те накаже.
  • #3
    бмв м550д ( преди 4 години )
    Ако искаш нещо от което да ти е кеф да го караш и в същото време да е луксозно трябва да е седан/комби от този клас. Смешно ми е като видя някакъв със СУВ да се напъва на пътя все едно кара спортна кола. Като си купил камион не се опитвай да го направиш спортен седан на пътя, че си смешен.
  • #2
    До 1 ( преди 4 години )
    Седаните са най-непрактични така е. Но за премиум клиенти си остават най-логичния избор.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Седанът евентуално може да е вечен, носамо в луксозния клас коли, които служат по-скоро за представителни нужди и имидж, а не от практична гл.т. И аз много харесвам седаните, но за мен не са практични коли. Когато ми се наложи да натоваря нещо по-обемисто се сблъсквам с огромен проблем. Няма как да го натоваря. Та поради тази причина, хората, които търсят практичното в автомобила, а не само красивото не биха си взели седан. В САЩ карат много седани, защото всеки има и по един пикап за товарене.
fallback
Последни