fallback

Премиум марката Genesis представи кросоувъра си

GV80 ще се конкурира с BMW X5 и Audi Q7, но излиза на пазара само с дизелов мотор

Първият кросоувър на луксозната марка Genesis - GV80, бе представен на специално мероприятие в Сеул. Всъдеходът ще се конкурира BMW X5 и Audi Q7, като ще се продава в цял свят.

Външността на модела е създадена под ръководството на главния дизайнер на Hyundai - Люк Донкерволке, като над нея са работили стилисти от Южна Корея, САЩ и Германия. Те не само да успели да пренесат фирмения дизайн на луксозния бранд, но и са добавили някои нови елементи по екстериора - като уникалните предни и задни светлини.

Интериорът на всъдехода е основан на прави линии и плавни изивки, които придават усещане за простор. Както се очакваше, GV80 е получил огромен монитор с диагонал 14,5 инча, който е комбиниран с цифров приборен панел. Умишлено създателите на всъдехода са свели механичните бутони и превключватели до минимум.

Моделът е получил и някои нови технологии, разнообразяващи интерфейса, като навигация с допълнителна реалност и система за актинво подтискане на шума. Тя е първа по рода си в автомобилната индустрия, като генерира звуковите колебания за 0,02 секунди и така подобрява акустиката. Освен това, GV80 е получил шофьорска седалка, която активно се бори с умората на човека зад волана. Има още функция за автоматично пречистване на въздуха, а също така и подгряване на първите два от общо трите реда седалки в салона.

Първият кросоувър на Genesis е изграден на платформа със задно предаване, която е специално разработена за марката, а не е взета от Hyundai. Засега корейците не разкриват технически подробни за нея, но все пак съобщиха, че GV80 ще получи система за задвижване на четирите колела като опция. Тя ще предлага няколко режима на движение, като функцията Multi-Terrain Control ще може да блокира задния диференциал.

Моделът е оборудван и с окачване с адаптивни амортисьори, които работят с помощта на поставена отпред камера. Благодарение на информацията от нея се променят настройките в зависимост от състояниета на пътната настилка.

Още снимки - вижте в галерията.

Засега е ясен само един от двигателите на GV80. При старта на продажбите в Южна Корея кросоувърът ще се предлага с 3,0-литров дизел с 6 цилиндър, развиващ 280 к.с. и 588 Нм. Обявеният от компанията-производител разход е 8,5 л/100 км. Очаква се, всъдеходът да получи и поне два бензинови мотора - 2,5-литров с турбо и 300 к.с. и 3,5-литров V6 с 380 к.с.

Снимки: Motor1

fallback
  • #7
    Хах,много тъпа кола ( преди 4 години )
    Защо логото на компанията е като на Mini обаче вътре вместо mini пише Genesis?
  • #6
    gandalf ( преди 4 години )
    до 6А ти виждал ли си отблизо Genesis или само снимки? Същите приказки сигурно са били и за Lexus.
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Защо всячески искат да ни набият в главата, че това е луксозна премиум марка не знам, като освен цената нищо друго премиум няма ?
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Мдааа, колите стават все по-технологични и по-скъпи.
  • #3
    dfhdhfg ( преди 4 години )
    И на мене ми заприлича на шкода, абе грозноват си е опред според мен. Не че имам пари да го купя де.
  • #2
    a ( преди 4 години )
    Голем ***
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Гледам снимка 9, Шкода ли е или Бентли?
fallback
Последни