fallback

Осемте най-неудачни фейслифта на популярни модели

От Saab до Skoda Octavia: когато нещата, вместо да се подобрят, отиват към по-зле

Автомобилният дизайн е напълно субективно понятие - някои машини се харесват на публиката, а други не. Дори най-успешните модели обаче биват обновявани, идеята е те да станат още по-добри. Това обаче невинаги се случва, а ако не вярвате, вижте тези 8 модела, представени от изданието Motor1. При тях промените правят точно обратно и вместо автомобилите да станат по-красиви, дизайнът им определено се оказва проблем и те са по-грозни оригиналите.

Снимки: Производителите

fallback
  • #8
    KLASIKA_ ( преди 4 години )
    Така,.........-ето заключението! :Този Захариев е ***!Но добитъка е болшинство!природата си знае работата!Повечето хора са добитъци!..Може би 80 % !Защото трябва да са лесно манипулируеми и да купуват това което им кажат и да правят това което им кажат!защото ,ако не са добитъци като мен ,вечно ще има стачки и бунтове за неправдите и щешеда се купуват само хубави неща!Останалите 20 % които не са добитъци,ще ви кажат,че само Мерцедеса беше грозен във всички варианти!..точка!
  • #7
    Пълни глупости! ( преди 4 години )
    Фейслифтът на Мерцедес W212 e дело на Гордън Вагенер и се счита за един от най-успешните, за разлика от ръбатата ферсия с 4-те фара! Факт е нивото на продажби след 2014г.
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Тая статия като цяло борави доста свободно с фактите. Кабан беше в BMW само около година. Дизайнът на един автомобил се прави обикновено 3-4 години преди пазарния му дебют, не по-малко от 2 години дори ако е фейслифт. Така че решетката на новата седмица няма нищо общо с него, а е дело на гения ван Хойдонк. Заради когото и Кабан напусна.
  • #5
    Златю БоСТанджиев ( преди 4 години )
    Много се вълнувам, като някой притежател на три официални анцунга започне да коментира дизайн. Йозеф Кабан е един от тримата най-добри дизайнери в последните десет години. "Приятният и незлоблив" дизайн на Шкода за кое се отнася - за Фаворит и Фелиция ли? :D А впрочем показаният тук фейслифт на Октавия вече не е негов
  • #4
    carpe_diem ( преди 4 години )
    И аз като много фенове си купих по-стар СААБ (2003 вместо фейслифта - 2005-2010), но не само по естетически причини - качеството на материалите в интериора е покъртително зле при този фейслифт. Гадни пластмаси, лесно изтъркващи се бутони по таблото, гадно вътре и като дизайн. Жалко - оказа се пореден пирон в ковчега тази версия на иначе много яката 9-5-ца...
  • #3
    анонимен ( преди 4 години )
    Само не мога да разбера , няма ли кои да го застреля този бездарник - кабан
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    На мен също ми харесва фейса на Е-класата.
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Всъщност Октавията наистина е по-зле във фейслифта и не знам кой точно я харесва така..., а пък Е-класата си е супер фейсната и изглежда далеч по-хубава от оригинала...
fallback
Последни