fallback

Защо Tesla Cybertruck може да промени бъдещето на индустрията?

Пикапът има шанс да се нареди до култовите Hummer и Mercedes G-Wagon, твърди експерт

Полемиката около пикапа Tesla Cybertruck продължава дълго след неговата поява, като в нея се включи и американската компания EVANNEX. Тя е производител на аксесоари за Tesla, като на сайта си публикува материал, в който дава своето мнение за модела. Ето какво мисли авторът за нестандартния електромобил:

"След официалната презентация на нетипичния пикап Tesla Cybertruck, както повечето хора, аз също бях силно озадачен. Готов ли е днешният свят за толкова радикална промяна? Не се съмнявайте, че когато Cybertruck излезе в серийно производство, то той отново ще впечатлява със своите способности, които наистина са забележителни.

Както в много случаи, така и сега, нещо ново и непознато, каквото е този пикап, разделя мненията на две. Някои обаче считат, че Tesla Cybertruck ще се превърне в поредната култова машина, каквито са всъдеходите GM Hummer и Mercedes G-Wagon. И това е напълно реално.

Tesla позиционира Cybertruck като  директен конкурент на Ford F-150, който е най-популярния пикап в историята. Защо ли? Вижте сами - електрическият модел може да тегли по-голям товар, има по-голямо товароподемност и най-важното - целият въртящ момент е на разположение на водача незабавно. Освен това, с напълно зареден акумулатор, Cybertruck може да измине 804 км.

Въпреки, че печели като технически характеристики, пикапът на Tesla има доста странен външен вид. "Това не прилича на пикап", е коментарът, който преобладава сред хората и това е напълно нормално. Cybertruck не прилича на товарна машина, защото е модел не от настоящето, а от бъдещето.

От гледна точка на всичко останало, той отговаря на съвременните изисквания за такива автомобили. С размерите си - 5855 мм дължина, 2027 мм широчина и 1905 мм височина той може да побере 6 човека. Теглото му е 2000 кг. Засега мяма данни за товарната платформа, но беше показава, че на нея се побира квадроцикъл. С ъгъл на подход към препятствието от 35 градуса и на напускане 28 градуса, както и с пневматичото си окачване машината би трябвало да се представя отлично и на тежък терен.

Други предимства на пикапа на Tesla са розетките за зареждане на 110 и 220 В, както и вграденият въздушен компресор, като с тях той превъзхожда дори най-модели от този клас, предлагани в момента на пазара. Не забравяйте и за системите за автономно управление, с които ще бъде оборудван при появята си".

Снимки: Tesla

fallback
  • #6
    carpe_diem ( преди 4 години )
    к.к., идеален е този пробег... у нас ограничението е 140 км/ч, сиреч с Модел 3 ще можеш да минеш спокойно 320-330 км лятото и 280-300 зимата. Една кратка спирка за 20 минути на бърза станция и си готов да стигнеш до заветното море (което нали се пада основен критерий за пробег у нас). А ако пътуваш до Варна и без спирка сигурно ще стане, защото магистралните участъци са много малко (все още).Все едно разкъртената ти таратайка не харчи двойно, като я караш в нарушение с над 160, или бъркам?
  • #5
    к. к. ( преди 4 години )
    Малко инфо за любители на електрички. Тесла Модел 3 - пробег по каталог-над 500 км. Каква е реалността на магистрала в Германия? При скорост 150-160 км/ч. - пробег около 300 км. При скорост 200 км/ч. - пробег 150-160 км. Справка - Ютюб...
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    #4 достатъчно е да знаем че Cybertruck е брониран и направен да издържа да удари с чукове. Запознай се с мерките за опазване на пешеходци - те са противоположни на това. Автоматичното спиране няма отношение в този случай.
  • #3
    redordead ( преди 4 години )
    хора, още отпреди няколко години, доста коли правят пълен стоп сами от 40-50 км в ч., Сещам се от раз за системата на Субару. Мислите ли, че Тесла няма подобна система, която сигурно е и в пъти по-съвършена? ако те ударят със скорости на 50, дали ще е заблено или не, няма никакво значение, да не говорим, че най-вероятно Тесла има въздушна възглавница за пешеходец.При положение, че дори не сте го виждали на живо, нито му занете характеристиките, нито тези на НКАП.
  • #2
    анонимен ( преди 4 години )
    по критерийте за удар на пешеходец - това ще го убие на място :)
  • #1
    анонимен ( преди 4 години )
    Cybertruck няма никакво бъдеще в Европа заради несъвместимостта с мерките за безопасност.. може би в щатите да се опита да измести F-150 макар че ще е трудничко
fallback
Последни