fallback

Софтуерът на Volkswagen ID.3 се оказа сгрешен

Всички произведени електромобили ще бъдат препрограмирани

Не толкова отдавна Volkswagen стартира серийното производство на първия си електромобил от ново поколение - ID.3. Оказа се обаче, че моделът има сериозен проблем с програмното оборудване и ще се наложи то да бъде променено, съобщава изданието Electrek.

Проблемът ще засегне около 20 000 нови електромобила, които трябва да излязат на европейския пазар. Засега не е ясно точно какъв е той, но според информациите до момента "грешката е много сериозна и ще се наложи тя да бъде отстранявана на ръка при всеки автомобил поотделно".

Очаква се, новият софтуер за Volkswagen ID.3 да бъде готов още тези дни, като поставянето му на автомобилите ще стартира веднага. За целта произведените електромобили ще бъдат преместени на специални площадки, където програмистите на Volkswagen ще поставят новото оборудване.

С течение на времето тази процедура ще започне да се извършва по "въздуха", тоест от разстояние. Сега обаче за нея е нужен кабел и всичко ще се прави на ръка.

Снимки: Volkswagen

fallback
  • #13
    Хаха ( преди 4 години )
    Големи разбирачи има тука...
  • #12
    TSLA ( преди 4 години )
    Не съм фен на фауве, обаче единствената масова ел. кола със задно в момента е BMW i3(въшките iMiev/C-zero/Peugeot ion не ги броим). BMW-то обаче има твърде агресивна двигателна спирачка и при несвикналите докарва морска болест. ID.3 има свободна инерция като пуснеш *** на газта, което е супер релакс за каране. Нещо, което и при Тесла, и при Лийф го няма. И ще е голяма резачка, предвид как набира i3 с нейните 170 коня. Leaf 2 например със 150к.с.на предно само върти гуми и суче предница. Кофти
  • #11
    пропов ( преди 4 години )
    Бъдещето дойде! Така ще е. Таман се научихме да върти гаечните ключове покрай татко в гаража и хоп, ами вече са аутлет тия методи. От сега си пускате обявите: Заменям куфар с инструмемти за лаптоп. Ахахах
  • #10
    анонимен ( преди 4 години )
    Колите стават като компютрите, освен това коли се правят по-лесно от читав софтуер и в скоро време технологиите в колите ще бъдат новият лукс, а не имитацията на дърво и еко кожа.
  • #9
    Вариатор ( преди 4 години )
    Ти честно си наистина болен човек който влиза под всяка статия на Ваг и пише такива неща страда от сериозни ментално увреждане....Или някой с Фолксваген наистина нещо много болно ти е причинил.
  • #8
    Вариатор ( преди 4 години )
    Кой лъжи ве селянин????Само ти ли селски не разбра ,че всички са лъгали ,а някой и за по няколко неща.Голям коплексар на тема Ваг някой с Шкода явно много те е издънил изотзадзе фенче на Грета и Свети Илон джендърски
  • #7
    Куче ( преди 4 години )
    Ти си просто куче което Лае а керванът на ВАГ си върви..Всяко начало е трудно но със всеки изминал ден Ваг стават все по силни важното е да не повтарят грешките на Тесла евтина сглобка и убиваща/запалваща своя притежател кола....
  • #6
    анонимен ( преди 4 години )
    Всички се подиграват заради лъжите на селската марка, само заблуденото и фенче още не е разбрало, че по-жалка фирма от ФВ няма. Много трябва да си болен...
  • #5
    анонимен ( преди 4 години )
    Не е сгрешен, а просто са сложили стария софт от дизелите на електричката и електричката е започнала да трака и пуши, като типичен Фолк с Ваген.
  • #4
    анонимен ( преди 4 години )
    Не само софтуерът е сгрешен, но и изпуска азотни окиси. :))
fallback
Последни